خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن :

حماسه 9 دی اوج نمایش مردم سالاری دینی بود

فرمانده سپاه ناحیه رزن حماسه 9دی را اوج بصیرت وایمان و اعتقاد قلبی مردم ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۴۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
سرهنگ ابوالفضل برات زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن ضمن گرامیداشت ایام الله حماسه 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی نشانگر اوج بصیرت و ایمان واعتقاد قلبی مردم ولایتمدار ایران اسلامی بود.

وی بیان کرد: در حماسه 9 دی 88 با وجود برآوردهای دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم با عنایت الهی و هدایت ولی امر مسلمین توانستند تمام برنامه ریزی‌های دشمنان داخلی و خارجی را نقش برآب کنند و مردم سالاری دینی را به نمایش بگذارند و مردم کشور عزیز ما یکبار دیگر نقش خود را در نظام سیاسی کشور نشان دادند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن افزود: در واقع حماسه 9 دی اثبات ولایت مطلقه فقیه در عرصه اجتماعی و سیاسی بود.

وی با بیان اینکه این روز تاریخی به‌فرموده رهبر عزیز انقلاب در تاریخ به عنوان یک روز حماسی خواهد ماند، خاطرنشان کرد: این روز نشان داد، مردم ولایتمدار ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف اصلی انقلاب با تمام وجود، با پایداری و استقامت و بصیرت در صحنه حضور داشته و پوزه دشمنان را به خاک خواهند مالید .

برات زاده تصریح کرد: خداوند را شاکریم که در یک جامعه‌ای زندگی می کنیم که در رأس آن حکومت، شخصی فقیه و بصیر قرار دارد و وظیفه نسل جوان و آحاد مردم حمایت از ایشان است.

وی ابراز داشت: وظیفه دیگر نسل جوان گرامیداشتن روزهای حماسی کشور همچون 9دی است ، چرا که به برکت این روزهای بزرگ است که کشور ما در جهان می درخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار