تحقق 97 درصدی تعهد سواد آموزی در بهمئی

نهضت سواد آموزی بهمئی با تحقق 97 درصدی تعهد سواد آموزی تا ابتدای سال 1395 توانست رتبه ی مطلوبی را در این زمینه کسب کند.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۶۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
فرماندار بهمئی در نشست با مسئولان آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه لازم است مدیران در خصوص جذب و شناسایی بی سوادان درسطح شهرستان جدی تر اقدام کنند گفت:مسئله سواد آموزی بین گروه های مختلف جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از ارکان مهم جامعه ی امروزی توجه به این موضوع است.

علی اکبر فرهنگی نسب با اشاره به اینکه برای باسواد شدن افراد جامعه بیش از گذشته تلاش کرد افزود: با صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل نهضت سوادآموزی، اقدامات تاثیرگذاری در این زمینه انجام شده که تداوم این راه نیاز به همکاری، مساعدت و همفکری همه ی دستگاه ها و نهادها دارد.

رئیس اداره نهضت سوادآموزی شهرستان بهمئی نیز در این نشست با اشاره به اینکه بی سوادان بین گروه های سنی ده تا چهل و نه سال در شهرستان بهمئی جذب نهضت سوادآموزی شده اند گفت: درحال حاضر69 نفر آموزش دهنده ی دوره های سوادآموزی از طریق موسسات غیردولتی با نهضت سوادآموزی شهرستان بهمئی همکاری می کنند.

ولی الله جاوید با اشاره به آموزش بیش از 143 نفر از بی سوادان این شهرستان در سال 94 گفت:امسال نیز بیش از 315 نفر برای این شهرستان سهمیه در نطر گرفته شده است که نیاز است تمامی دستگاه های اجرایی در این خصوص با  نهضت سوادآموزی همکاری کنند تا این رقم به صورت  100درصد محقق شود.

ارسال نظرات