دکتر نقوی حسینی در مراسم گرامیداشت نه دی شاهرود گفت: فتنه گران در سال 88 این خدمت را کردند و تهدید را دوباره به خیابان های تهران آوردند و انقلاب اسلامی هزینه سنگین را داد چرا که این انقلاب مُفت بدست نیامده و 37 سال ایستادگی و مقاومت و دادن شهید و فشار و تحریم و تهدید راتحمل کردند تا عزت و افتخار بدست آوردند.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۷۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسین نقودی حسینی در مراسم گرامیداشت نه دی شهرستان شاهرود که با حضور پرشور مردم در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم و امت شهید پرور شاهرود اظهار کرد: شاهرود نامی آشنا در انقلاب و دفاع مقدس و در عرصه های مختلف حمایت از ولاسیت و ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا افزود: شهدا جان دادند تا عزت و استقلال و عظمت ملت ایران پایدار بماند، شهدایی که در عصر چکمه های خونین ایستادند تا کشور بماند و ایتاده جان دادند تا ملت روی زانو زندگی نکند.

نقوی حسینی با گرامیداشت شهید فضل الله نوری خاطر نشان کرد: در این نشست بصیرت یاد شیخ فضل الله نوری را گرامی می داریم که توسط یرمن ارمنی به جرم اسلام خواهی محاکمه و به دار آویخته شد در حالی که فرزندش پای چوب دار او کف می زد و این اشاره جزو تیترهای بصیرت ماست که فلانی فرزند فلانی و یار فلانی و یادگار فلانی ملاک نیست و به فرموده امام راحل که مقاومت و ایستادگی و عزت را به ما آموخت میزان وضع حالی افراد است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: قطب زاده هم یار امام بود و همراه امام از پاریس به ایران آمد و میزان وضع فعلی افراد است و یاد و یادگار و گوشت و پوست و خون ملاک نیست و منش و روش ملاک است.

وی با یاد کردن از سید حسن مدرس بیان کرد: در عصر چکمه های خونین رضاخان یک تنه در مجلس رضاخان ایستاد و کرسی نمایندگی که بسیار مهم و حساس است یک تنه در مقابل رضاخان میرپنج ایستاد و وقتی در مجلس رضاخان به او گفت روی دُم ما راه نرو گفت ما هر کجا می رویم دُم اعلی جنابعالی هست.

حسینی با یاد کردن از آیت الله کاشانی و شهید نواب صفوی اظهار کرد: فدائیان اسلام با ترور رزم آرا نفت را ملی کردند اما به نام کس دیگری ثبت شد چرا که رزم آرا شب قبل از رای مجلس تمام نمایندگان را تهدید کرده بود و با ترور رزم آرا فدائیان اسلام سبب شدند نمایندگان بدون ترس به ملی شدن صنعت نفت رای بدهند.

وی با گرامیداشت شهدای 15 خرداد سال 42 ادامه داد: یاد و خاطره شهدایی را گرامی می داریم که در عصر دیکتاتوری کفن پوش شدند برای دفاع از مرجعیت و آقا روح الله و حرکت کردند و در گمنامی و بی نامی سینه هایشان را مقابل گلوله های طاغوت باز کردند و به شهادت رسیدند تا ملت ایران با عزت و اقتدار بماندند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: یاد و خاطره همه شهدا از خرداد 42 تا بهمن 57 را که در گمنامی و بی نامی در زندان های طاغوت سوختند و جان دادند تا ما بایستیم و پیروز شویم را گرامی می داریم.

وی با اشاره به 17 هزار شهید ترور بیان کرد: سازمان منافقین که امروز در دامن آمریکا مثل عروسک های خیمه شب بازی هستند 17 هزار نفر را در کشور ترور کردند همینهاییی که در دامن آمریکا و انگلیس و فرانسه قرار دارند.

نقوی حسینی با اشاره به حضور هزار فرانسوی در گروه تروریستی داعش گفت: فرانسه که ادعای مبارزه با تروریست را دارد هزار نفر را در داعش دارد که ما در جلسه ای با رئیس مجلس سنا فرانسه سوال کردیم که بعد از آزادسازی سوریه این افراد چه می کنند به فرانسه باز می گردند و شما چه خواهید کرد که در جواب گفت که البته منتشر نشد ما نمی گذاریم زنده بیایند و ما وقتی به اهدافمان برسیم آنها را از بین می بریم.

وی با بیان اینکه ما چگونه می خواهیم جواب این خون ها را بدهیم عنوان کرد: کسانی که در کاخ اشرافی 2هزار متری ولنجک می نشینند چگونه جواب خواهند داد؟! شهدای هسته ای و دانشمندان و متخصصان ما سبب عزت و افتخار ایران شدند که هنوز غرب انگشت به دهان مانده و وقتی بازرسان آژانس از فردو بازدید می کردند فقط از 5 بار سوال شد این را خودتان ساختید ایرانی ها ساختند که ما محکم گفتیم بله و آنها باور نمی کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ای کسانی که چشم بسته اید و عظمت ها را نمی بینید چشم باز کنید و اقتدار و ظرفیت و تولید و توان را ببینید منتظر کی هستید، مشکل ما در ژنو و اوزان و وین حل نمی شود به خودمان باید باور کنیم این صریح سخن رهبری است.

وی ادامه داد: ملت ایران ملت بزرگی است از عینک غربی ها نگاه نکنید ،عینک خود را عوض کنید، شهدای مدافع حرم در عصر مظلومیت اهل بیت لباس جهاد بر تن برای عمق استراتژیک جمهوری اسلامی جان دادند و یک مشت آدم بی بصیرت داخل کشور در روزنامه و رسانه و عامه مردم گفتند سوریه و عراق به ما چه! نه غزه نه لبنان... البته می دانند اگر اونا نمی دانند اربابانشان می دانند و می فهمند.

نقوی حسینی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز خاکریزش در سوریه و عراق و لبنان و یمن است.ای آدم بی بصیرت چشم باز کن انقلاب اسلامی یک روز خاکریزش در تهران بود و مقاومت این ملت و رهبری و ولایت این تهدید را به مرزها راند و ادامه این مقاومت و مدیریت ؛امروز تهدید را به کشورهای دورتر رانده و امروز در سرزمین های دیگر می جنگیم و روزی در اروپا می جنگیم.

وی با بیان اینکه آنها با فتنه 88 تلاش کردن دوباره تهدید را به تهران بیاورند افزود: دشمن دید جمهوری اسلامی ایران را می خواست شش ماهه نابود کند امروز با ایستادگی ملت و ولایت تهدید را در دیگر کشورها بُرده و نیرو در مرزهای اروپا و رژیم صهیونیستی رفته خواست تهدید را با فتنه 88 به داخل بازگرداند.

نقوی حسینی ادامه داد: فتنه گران در سال 88 این خدمت را کردند و تهدید را دوباره به خیابان های تهران آوردند و انقلاب اسلامی هزینه سنگین را داد چرا که این انقلاب مُفت بدست نیامده و 37 سال ایستادگی و مقاومت و دادن شهید و فشار و تحریم و تهدید راتحمل کردند تا عزت و افتخار بدست آوردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تئوریسن های غربی گفتند( پیروز میدان رهبر ایران بود) گفت: برای آنها قابل تحمل نیست که پیروز میدان رهبر فرزانه و انقلابی ما باشد و جمهوری اسلامی و انقلاب و ملت و نظام همیشه مورد تهدید و تحریم و توطئه و فتنه استکبار خواهد بود.

وی با بیان اینکه قدرت های سلطه گر بعد از جنگ جهانی دوم زنجیره ای استکباری درست کردند بیان کرد: همه دنیا در این زنجیره حبس شد و سر این رنجیر آمریکاست و در ادامه حلقه های دیگر و یکی هم ایران است و برای پایش این زنجیره استکباری نهادهایی محکم چون سازمان ملل و شورای امنیت و دادگاه لاحه و دادگاه حقوق بشر و کنوانسیون هایی را تاسیس کردند تا این زنجیره استکباری حفظ شود.

نقوی حسینی تاکید کرد: هیچ کدام از اینها واقعی نیست و تمام حقوق بشر ادعایی غرب دروف محض است بروید زندان گوانتانامو را ببینید، برای اعدام یک قاچاقچی بلوا می کنند اما زندان گوانتانامو نه این چه حقوق بشری است.

وی با بیان اینکه تمام داستان هسته ای دروغ است افزود: با سند می گویم این داستان هسته ای دروغ است، 12 سال پیش به خاطر گزارش دروغ منافقین پرونده هسته ای ما به شورای امنیت رفت با اتهام اینکه احتمالاً ایران کار هسته ای نظامی می کند و احتمالاً بعدش بمب اتم بسازند و احتمالاً استفاده کنند و این سه دروغ بزرگ را بیان کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: 12 سال تحریم ظالمانه کردند و تحت قطعنامه های ظالمانه قرار دادند مشکل سلاح اتمی نیست چرا که رژیم صهیونیستی 300 کلاهک هسته ای دارد که شش بار کره زمین را با خاک یکسان می کند و عضو هیچ نهاد بین المللی و آژانس انرژی اتمی نیست و بازرسی هم راه نمی دهند و کسی حق ندارد علیه او قطعنامه صادر کند و پرونده به شورای امنیت ببرد.

وی اضافه کرد: اما جمهوری اسلامی با احتمالات.. قصه این است که زنجیره استکباری زندگی خود را می کرد و ایران هم یکی از حلقه ها بود تا جایی که قانون کاپیتولاسیون را تصویب کردند در مجلس این کشوراما انقلاب اسلامی و آقا روح الله زنجیره را پاره کرد و حلقه ایران بیرون آمد که ما زیر بار ظلم و استکبار نمی رویم و می خواهیم مستقل باشیم.

نقوی حسینی تصریح کرد: ایران وقتی از زنجیر استکبار بیرون آمد یاغی شد و علیه آمریکا و جهان ایستاد و 37 سال ایستاده و تا نابودی زنجیره استکبار هم خواهد ایستاد و تا مبارزه هست شرایط همین هست.

وی با اشاره به کسانی که چشم و گوش خود را بسته اند و حق را نمی شوند گفت: کسینجر شش ماه قبل در شورای روابط خارجی آمریکا اعلام کرد هرگاه ایران دست از ادعاهای انقلابی خود بر دارد و برگردد سرجای خودش دشمن ایران و آمریکا تمام نمی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به وجود دو جریان در داخل کشور بنا به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد: ما با گروه و جریان کار نداریم هر که به رهبری لبیک گفت ما مخلص او هستیم و هر کس نگفت از نظر ما در جریان مقابل است و می خواهد با هر سابقه و لباس و منسبی که باشد ما در تاریخ طلحه و زبیر را داریم عاقبت آنها چه شد و در چه جبهه ای قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در سال 61 هجری در هر دو جبهه نماز و قرآن برپا بود گفت: کدام جبهه فریب نخورد و شاخص را نباید گم کرد و ولایت شاخص است که به جای همه ما گریه می کند و غم و غصه می خورد.

نقوی حسینی ادامه داد: آن وقت که صفا می کردند با ولایت زاویه 180 درجه ای داشتند اما حالا که ماشینشان پنچر شده ما با آقا مشورت می کردیم را بیان می کنند، سه سال پیش آقا کجا بود؛ حالا که موقع هزینه دادن است از آقا هزینه می کنند.

وی اضافه کرد: برادر عزیز در کمیسیون می گفتیم شما ما را بی سواد می خواندی و به جهنم حواله می دادی ما دلمان می سوخت برای مملکت، ما هم به جنابعالی گفتیم جان کری با 160 نفر می آید این تیم مذاکره کننده که ده روز با 160 نفر با جان کری می آمدند برای تفریح و خوش گذرانی نمی آمدند حالا شما با عراقچی می روی، آنها کلمه کلمه روی توافق کار کردند و تار عنکبوت می پیچیدند که راهی نداشته باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: آقا که همه اینها را گفتند و حالا می گویید ما مشورت می کردیم یعنی مقصر همه آقاست؛ شرایط به جایی رسید که خودشان آمدند در کمیسیون گفتند ما اشتباه کردیم کی این هزینه سنگین اعتماد را می پردازد.

وی با بیان اینکه دو جریان انقلابی و غیر انقلابی در کشور هست بیان کرد: جریان انقلابی و اصیل انقلاب و جمهوری اسلامی که تا دست یابی به تمام اهدافشان به راحتی و به همین زلالی ادامه می دهند و یک جریان که کدخدا می خواهند و به زنجیره می خواهند برگردند و انقلاب اسلامی را سوء تفاهم می دانند.

نقوی حسینی با بیان اینکه با ترسیم این خطوط با جناح و گروهی کاری ندارم گفت: باید این جریان را بشناسیم که قبلاً چه بوده و چه جایگاه و مقامی دارد مهم نیست،آنکه در نمازجمعه تهران آمریکا را دشمن می دانست و آمریکا را نابود می کرد امروز می گویدبا آمریکا گفت و گو کنیم و غائله را ختم کنیم باید به این سوال جواب دهد که آمریکا عوض شده یا تو تغییر کردی که البته او تغییر کرده چرا که آمریکا عوض نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها