نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی خواستار شد

رسیدگی فوری به زلزله زدگان بخش کالپوش شهرستان میامی

دکتر حسینی شاهرودی با اطلاع از این حادثه خواستار رسیدگی فوری به وضعیت زلزله زدگان، تأمین سوخت، تغذیه، مایحتاج اولیه و برآورد خسارات وارده شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۷۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر حسینی شاهرودی با اطلاع از این حادثه خواستار رسیدگی فوری به وضعیت زلزله زدگان، تأمین سوخت، تغذیه، مایحتاج اولیه و برآورد خسارات وارده شد.

نمایندۀ مردم شهرستان های شاهرود و میامی طی تماس های تلفنی و مکاتبه با مسئولین استان و شهرستان بر ضرورت پرداخت کمک های نقدی، غیر نقدی و نیز تسهیلات حوادث برای ترمیم و نوسازی خانه های مردم تأکید کرد.

دکتر حسینی شاهرودی ضمن قدردانی از ستاد مدیریت بحران استان و امداد رسانی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: با توجه به پس لرزه های بعدی پس از وقوع زلزله برای جلوگیری از خسارات و تلفات احتمالی مسئولین باید تمهیدات و تدابیر  لازم را اتخاذ نمایند.

در پی زلزله بامداد امروز بخش کالپوش شهرستان میامی که طبق گزارش مرکز لرزه نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع نخستین زمین‌لرزه ساعت 26 دقیقه و 19 ثانیه بامداد در 11 کیلومتری عمق زمین و مرکز آن روستای نردین اعلام شد، خسارات زیادی به واحد های مسکونی روستاهای نردین، طلوبین و باغچه وارد آمد که خوشبختانه گزارشی از تلفات جانی واصل نگردیده است.

گفتنی است ستاد مدیریت بحران، آتش نشانی و هلال احمر در حال امداد و آماده باش در منطقه بوده و با توجه به اینکه در این حادثه بسیاری از منازل مسکونی با ترک و شکاف در سقف یا دیوار روبرو شده اند، نیروهای هلال احمر در حال بازبینی و بررسی ابعاد حادثه هستند تا اگر خانه ای امکان سکونت نداشته باشد امکانات لازم برای اسکان موقت را در اختیار آنها قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار