دو تن از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در پیام های جداگانه ای سالروز حماسه پر غرور 9 دی و ایستادگی مردم پای آرمان های انقلاب و خنثی سازی فتنه 88 را گرامی داشتند و نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکنون پیامی در این زمینه صادر نکرده است.
کد خبر: ۸۷۹۹۶۹۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا و عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه پر غرور 9 دی و ایستادگی مردم پای آرمان های انقلاب و خنثی سازی فتنه 88 هر کدام در پیام هایی جداگانه این روز را گرامی داشتند و غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکنون در این زمینه پیامی صادر نکرده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در پیامی به مناسبت روز ۹ دی گفت: این حماسه عظیم به واقع تجدید بیعت مجددی با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (ره) و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظلله العالی) می‌باشد.

متن کامل پیام غلام محمد زارعی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد.» مقام معظم رهبری
حماسه ۹ دی، روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است که اوج بصیرت، ‌ اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران را بیش از پیش در نگاه جهانیان برجسته‌ و حضور و مشارکت در جهت دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن را به نمایش گذاشت.
طبق بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) «نهم دی ۸۸، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.»
اینجانب ضمن گرامیداشت سالگرد این حماسه عظیم که به واقع تجدید بیعت مجددی با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (ره) و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظلله العالی) می‌باشد، از مردم مومن و متعهد و ولایتمدار کهگیلویه وبویراحمد دعوت می‌کنم تا با حضور همیشگی و گسترده خود بار دیگر دشمنان قسم خورده را از رسیدن به هدفشان مأیوس و یکبار دیگر صلابت مردمی انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف بویراحمد ودنا
و رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پیام نماینده کهگیلویه بزرگ عدل هاشمی پور به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹دی:

(واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا)
بسم الله الرحمن الرحیم
۹دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و دفاع از انقلاب اسلامی و قانون اساسی است.
حضور باشکوه امت در این روز نشان داد که تعبیر حکیمانه  حضرت امام(ره) که فرمودند ملتی بهتر از عهد رسولله(ص) است معنا پیدا کرد.
ملتی که در بوجود آمدن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پشت سر امام خود مسیر تاریخ را دگرگون کردند؛ در عرصه های مختلف نیز با درک درست از شرایط کشور و جهان برای جلوگیری از ایجاد تفرقه دشمنان و مستکبرین عالم همواره پیشگام بوده و دین خود را به مکتب عاشورایی انقلاب ادا نمودند.
۹ دی یکی دیگر از روز های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است.
انقلاب و نظام اسلامی همواره با طراحی ها و غائله ها روبرو بوده است. روزی غائله گنبد، کردستان و خوزستان را دامن زده اند؛ روزی غائله سیستان و بلوچستان را دامن زدند، روزی دیگر جبهه ضد انقلاب را به مصاف امت حزب الله در جنگ خیابانی تجهیز کردند و روزی دیگر جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را برای مقابله با ارزش های الهی پی ریزی و بر علیه ما ناتوی فرهنگی را بوجود آوردند. امروز نیز بیکار ننشسته اند و بر علیه مردم و نظام اسلامی تحریم های ظالمانه اقتصادی را رقم زده اند. اما این ملت بزرگ در بحران های مختلف همواره با چنگ زدن به حبل متین انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه اتحاد و وحدت خود را حفظ نموده و در برابر نفاق و قانون شکنی ها ایستادند و تحت تدابیر و رهنمود های رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی از همه آنها عبور کردند و دشمن و فتنه گران را از تهاجمات خود مایوس نمودند.
فتنه ۸۸ نیز از از دیگر انتقام ها و  نقشه ها و طراحی های دشمن پس از انتخابات قانونی با حضور همه آحاد ملت در لبیک گفتن به ولی امر خود بوده است.
لذا هدف اصلی آن نیز برهم زدن اتحاد مردم برای ضربه زدن به قانون اساسی و نظام اسلامی بوده که با بصیرت مردم و حضور با صلابت آنها تحت تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب طومارش در هم پیچیده شد تا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم بخورد.
اینجانب ضمن محکوم کردن فتنه ۸۸ و گرامیداشت این روز مهم از همه آحاد ملت جهت حضور باشکوه خود با وحدت و همبستگی مثال زدنی در روز ۹دی و پاسداری از دست آوردهای والای نظام اسلامی که مهمترین آن قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه است دعوت می نمایم.

و من الله توفیق

عدل هاشمی پور
نماینده مردم شریف شهرستان های. کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظرات