خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت رسول تهران؛

سال 88 سربازان سید علی مظلومانه سوختند و ساختند ولی پای رهبری ایستادند

فرمانده سپاه حضرت رسول تهران در زمان فتنه 88 گفت :اگر این بصیرت نباشد مطمئن باشید حوادث بعدی پشت سرمان خواهد بود . سال 88 سربازان سید علی مظلومانه سوختند و ساختند ولی پای رهبری ایستادند.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۲۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ قوچانی فرمانده سپاه حضرت رسول تهران در زمان فتنه 88 در آستانه سالروز یوم الله 9 دی صبح امروز در جمع پایوران و سربازان وظیفه سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد : از شب پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون آنچه که دشمن توانسته از دشمنی خود نکاسته و کم نگذاشته است.

وی افزود: قصه خلق ترکمن در گرگان زمین رخ داد و ما آمدیم و شهیدانی هم دادیم. چریک های فدایی خلق بودند که با تحریک سران ترکمن ، بنا را بر درگیری گذاشتند.در خوزستان و سیستان و بلوچستان خلق عرب و خلق بلوچ را درست کردند و نهایتا جنگ را بر ما تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه آنها نمیخواستند جنگ به مدت 8 سال به طول انجامد تصریح کرد : آنها بنا داشتند بیایند و جلوی جمهوری اسلامی را بگیرند و به صدام استان خوزستان را پیشکش نمایند.حتی در کتب درسی مدارس عراق یکی از استان ها را با نام العربستان با مرکزیت اهواز درست کرده بودند و کار را برای خود تمام می دانستند.

ایشان در ادامه افزود : اگر امام(ره) نبود و عشق به امام(ره) و حضرت ابی عبدالله (ع) نبود یقینا ، وضعیت کنونی را نداشتیم.آنها آمده بودند که بمانند و کار نظام اسلامی را یکسره کنند.اگرچه شیربچه های روح الله غریب بودند اما جلوی آنها ایستادند و درس آزادگی را به دنیا دادند.

فرمانده سپاه حضرت رسول تهران در زمان فتنه 88  با اشاره به اینکه ما نباید از دشمن غیر از دشمنی توقع دیگری داشته باشیم گفت : آیا بعد از جنگ دشمنی تمام شد؟نشستند اتاق فکر و اندیشه تشکل دادند و روی تمام مسائل مطالعه کردند که چگونه جوانان انقلاب اسلامی از دنیای خود دست می کشند و به استقبال مرگ می روند!

سرهنگ قوچانی تاکید کرد : دیپلماسی خنده و دیپلماسی قلم و بدن و روی صندلی نشستن ژست های غربی هاست. دراسلام و تشیع می گوییم صبح زنده نداریم یعنی هم نمی تواند سیاهی باشد هم سفیدی. حتی قران می فرماید : جاء الحق و ذهق الباطل. بعضی ها به وعده های تو خالی دشمن دلخوش می کنند. در مکتب روح الله یاد گرفتیم که باید روی پای خود بایستیم.

وی خاطر نشان کرد: والله قسم اگر امروز بتوانند کاری انجام دهند که نظام ما را ساقط کنند به فردا نمی گذارند و اگرهم تا به امروز کاری نکرده اند توانش را نداشته اند. چون از انقلاب ما سیلی خورده اند.

وی با تصریح اینکه خداوند در قرآن می فرمایند وذکرهم بایام الله(روزهای خدا را به آنان یادآوری کن) گفت : چرا می گوییم یوم الله 9 دی ؟ چرا به عنوان یوم الله آن را حساب مینماییم؟ توده ی عظیمی از مردم به صحنه آمدند و این حضور با حضور ملت در جشن 22 بهمن و... فرق داشت. در 22 بهمن پیر و جوان می آیند ، جشن است و مادری کالسکه به دست فرزند کوچک خود را می آورد،جانبازی با ویلچر در جشن حضور پیدا میکند ولکن در بعد از ظهر 9 دی ماه 88 یک جمعیت که به تعبیر امام خامنه ای کسی نمی تواند آنرا برای خودش مصادره کند با آن همه ابهام و فتنه گری از ساعت 2 جمع شدن ، چون به امام حسین و امام خمینی(ره) توهین شده بود.

وی در ادامه افزود : قصه ی فتنه از آنجا کلید خورد که سال ها قبل با ورود نماینده ی جرج سوروس در ایران گروه ها و Ngo ها و پایه های مردمی در ایران شکل گرفت .گروه هایی با نام انجمن اسلامی و ... که شروع کردند به آموزش نیروها و به مرور زمان افرادی را برای گذراندن دوره ها به اروپا فرستادند.در گرجستان و اوکراین انقلاب رنگی و مخملی را تست کرده و پیروز و سربلند بیرون آمده بودند و با هزینه ی بسیار اندک توانستند حاکمیت را تغییر دهند.

سرهنگ قوچانی با تاکید بر اینکه اتفاقات مناظرات تلوزیونی در سال 88 باعث تشکیل یک موج برای حضور مردم در پای صنوق رای شد گفت :در آن  زمان 85٪ از مردم به پای صندوق های رای آمدند که این رقم در معادلات بین المللی وزن خاص خودش را دارد.زیرا یک حاکمیت دینی بعد از 30 سال همچنان مقبولیت مردمی را دارا است.این حضور 85٪ میتوانست حتی معادلات منطقه را بهم بزند.

ایشان گفت : قبل از انتخابات کارناوال های انتخاباتی راه افتاده بود که بطور مثال در تهران در محله هایی از ساعت 8 تا پاسی از شب تحت عنوان کارناوال تبلیغاتی و انتخاباتی مشغول ساماندهی افراد برای مراحل بعدی اهداف خود بودند.کارناوال هایی که جوان ها را از طرق مختلف و افعال زشت و مستهجن جذب میکردند.

فرمانده سپاه حضرت رسول تهران در زمان فتنه 88  با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن این است که سپاه و بسیج را در موضع قرار دهد تاکید کرد : دامان سپاه و بسیج ازین آلودگی ها مبراست و ما حافظ نظام و انقلاب و ولایت هستیم و برایمان هیچ رییس جمهوری فرق ندارد.

وی در ادامه گفت : هنوز نتایج آرا اعلام نشده بود و اتفاقی نیفتاده بود در بین مردم کاغذ تقلب پخش شده و یکی از سران فتنه غروب رای ریزی نشست خبری برگزار کرده و خود را پیروز نتایج اعلام میکند! درحالی که خودشان با توجه به براورد میدانی که انجام داده بودند میدانستند رای چشم گیری نخواهند داشت و حتی برای خود قبل از شمارش آراء کمیته صیانت از آراء تشکیل داده بودند که این موضوع هم برگرفته شده از تفکرات جرج سوروس است.

فرمانده سپاه حضرت رسول تهران خاطر نشان کرد : بعد از اعلام نتایج هم ، شب ها بر روی پشت بام رفته و ساعت 9 شب شعار الله اکبر سر میدادند.بعد از آن ، مجمع روحانیون مبارز درخواست تجمع خیابانی را در ساعت 4 بعد ازظهر داد. جمعیت از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی تهران حرکت داده شد.هدفشان این بود که مقر های سپاه و بسیج را بزنند.ابتدا در یکی دو ناحیه در تهران چند سنگ پرتاب کردند و از آن گذشتند  اما وقتی به یک حوزه ی مقاومت رسیدند ابتدا به ساکن یک ماشین را آتش زدند و بعد تابلوی سر درب حوزه را کندند و وقتی وارد حیاط حوزه شدند طبقه اول و دوم ساختمان را به آتش کشیدند و شروع کردند به تیر اندازی(قلاده های طلا به صورت محسوس آنجا را به تصویر کشید)

سرهنگ قوچانی با بیان اینکه هدف آنها عقده گشایی بوده و آنرا میتوان از شعارهایشان فهمید ادامه داد: به روی بسیجی و سرباز نیروی انتظامی بنزین ریخته و آنها را به آتش کشیدند و تصاویری که شما در فیلم ها میبینید ما با چشم سر میدیدیم.همه ی افرادی که از انقلاب سیلی خورده بودند و منافعشان به خطر افتاده بود پای کار آمده بودند اینها را میتوان از شعارهایشان که انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است یا مرگ بر اصل ولایت فقیه و نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران فهمید.

وی گفت : امام فرمود هروقت دشمن از شما تعریف کرد به خودتان شک کنید.رادیو bbc  و صدای آمریکا ازشان تعرف کرد و آنها هم خوشحال بودند.باید بیدار و هوشیار باشیم.عکس امام(ره) را پاره کردند و آنرا گدمال کردند و به عکس امام جسارت و توهین کردند.

پاسدار بازنشسته ی سپاه پاسداران افزود: کار به روز عاشورا رسید،دیگر این روز برای همگان شناخته شده است.حتی در تهران ، مناطق ارمنی نشین در این روز به پخش نذورات برای امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل (ع) می نمایند.پرچم یا حسین(ع) و یا ابوالفضل(ع) را به آتش کشیدند و تکان میدادند.

بااین حال همچنان بعضی از ساده اندیشان می گویند حصر باید برداشته شود.جنایاتی که اینان انجام دادند شاید صدام نکرده باشد زیرا صدام معلوم الحال بود و بر همگان مشخص ، اما این ها فضا را به صورتی غبارآلود ساخته بودند که حتی همسر شهید و جانبار دفاع مقدس در مقابل ما ایستادند.

وی با تاکید بر جایگاه و نقش خواص در فضاهای این چنینی افزود : اگر فضا غبارآلود شد و خواص و نخبگانی که باید چنین روزی در صحنه باشند ، حضور نداشته باشند نتیجه آن خواهد شد که حق و باطل با هم مخلوط میشود.سربازان سیدعلی مظلومانه سوختند و ساختند ولی پای رهبری ایستادند.اگر این بصیرت نباشد مطمئن باشید حوادث بعدی پشت سرمان خواهد بود.

ایشان گفت: در روزی که توفیق به محضر مقام معظم رهبری مشرف شدیم حضرت آقا فرمودند شما آتش فتنه را خاموش کردید لکن فتنه آتش زیر خاکستر است که منتظر یک نسیم می ماند.باید هوشیار و آگاه باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها