خبرهای داغ:
مرکز فرهنگی خانواده سپاه نینوا به مناسبت حماسه عظیم نهم دی بیانه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۲۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، مرکز فرهنگی خانواده سپاه نینوا به مناسبت حماسه عظیم نهم دی بیانه ای به شرح ذیل صادر کرد:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم

نهم دی ماه 88 حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی ، شبیه حرکت بزرگ مان در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.(مقام معظم رهبری)

حضور ده ها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران و نقش بی بدیل حماسه مردمی نهم دی ماه در خنثی سازی نقشه های شوم و پلید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فتنه 88 ،آزمونی بسیا سخت و بزرگ بود ، این برگ زرین از تاریخ انقلاب اسلامی همواره در یادها خواهد ماند.

از فتنه باید گفت : چون دشمنان نظام ما لحظه ای بیکار نیستند و نسل های بعدی ما نباید از آن ستمی که بر این نظام و مردم رفت بی خبر بمانند.

از فتنه باید گفت،چون فتنه گران در ازای هزینه هایی که به نظام و انقلاب تحمیل نمودند نه تنها هزینه متناسب با جرم خود را پرداخت نکرده بلکه از مواضع خود عدول نکردند.

از فتنه باید گفت ، چرا که یاداوری مکرر آن از تکرار حوادث تلخ جلوگیری می کند و از همه مهمتر اینکه مقام معظم رهبری همواره برآن تاکید دارند.

یوم الله نهم دی ماه ، مظهر بصیرت و نفوذپذیری مردم ایران ، سرآغاز فصل جدیدی در تعمیق پیوند امت اسلامی با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با رهبری عزیز و فرزانه انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

ازآنجاییکه مردم غیور و شهید پرور استان ، سال 88 در این حماسه ماندگار جزء استان های پیشگام در خلق حماسه بودند که با حضور پرشور و مقتدرانه میثاق خود را با ولایت تجدید نموده و درک کرده اند که محور اصل ولایت است و با اقتدا به همین اصل میثاق خود را همراه با رهبر زمان خویش در روز تاریخی 9 دی با امام حسین(ع) تجدید کردند.

مرکز فرهنگی خانواده سپاه نینوا استان ، ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ و تجلیل از امت ایران خصوصا مردم گلستان به عنوان پیشگامان در خلق حماسه و تعظیم و تکریم مقام شامخ شهیدان و جانبازان ، عرصه های مقابله با فتنه گران 88 ، اعلام میدارد ، که گامهای استوار خانواده های این نهاد مقدس ، نقشه های شوم فتنه گران را با بصیرت و آگاهی افشا و همیشه و در همه حال همچون گذشته ، تنها ره گشای امور کشور را در منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) دانسته و آحاد جامعه اعم از مردم ، مسئولین و ارکان مختلف نظام را به وحدت حول محور ولایت دعوت نموده و خود نیز به اتکال خداوند بر این راه نورانی اعلام استواری می نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها