به همت بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه الغدیر:

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی برگزار شد

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت با حضور مسئولین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد در سالن شهید بهشتی حفظ نباتات برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۳۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسوی ضمن خیر مقدم گویی به حضار حدیثی از امام باقر (ع) که فرمودند :

بُنِىَ‏الاِسْلامُ عَلى‏خَمْسَةٍ: عَلَى‏الصَّلاةِ، وَالزَّکَاةِ، وَالصَّوْمِ، وَالْحَجِ‏وَالوِلایَةِ؛

اسلام بر پنج پایه استوار است: نماز، زکات، روزه، حج و ولایت ( اهل بیت علیهم ‏السلام ). 

نقش ولایت و رهبری را یکی از ارکان اسلام دانسته و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت:خداوند همیشه حجت را بر همگان تمام کرده و راه هدایت را باز میگذارد. لذا مردم باید هوشیار بوده و در میادین مختلف توجه ویژه ای به تدابیر حکیمانه امام جامعه داشته تابتوانند از امتحانات با سربلندی بیرون بیایند.

سپس در ادامه گفت: این حضور مردم بود که بساط فتنه گران را جمع کرد.

دکتر شفیعی در ابتدای بحث مطالبی را پیرامون ریشه ها و عقبه شکل گیری جریانات فتنه 88 و دست های پشت پرده مطرح نموده و سپس افزود: آنچه در فتنه سال 88 به وقوع پیوست یک دعوای شخصی نبوده و بر اساس مستندات و اعترافات برخی از سران فتنه و حتی آشوب گرهای خیابانی، یک جریان کاملا سازماندهی شده بر اساس طراحی های صورت گرفته در اتاق فکر فتنه گران در طی سالهای قبل از برگزاری انتخابات 88 بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه باعث کمرنگ شدن آتش فتنه شد، مشخص شدن نیت و جریانات پشت پرده فتنه برای عموم مردم و حتی عده زیادی از عناصر همراه جریان فتنه بود، که در نهایت هتک حرمت عاشورای حسینی باعث برچیده شدن بساط فتنه و شکل گیری حماسه عظیم 9 دی توسط مردم ایران گردید.

در پایان دکتر شفیعی به سوالات تعدای از حاضرین پاسخ گفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار