حماسه ملّی ۹ دی، قلّه ی خروش یکپارچه و خیره کننده امّت مسلمان در برابر هشت ماه توطئه و تهاجم بیگانگان و بدخواهان داخلی، علیه دو رکن «جمهوریت» و «اسلامیت» نظام مردم سالاری دینی بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۶۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان اردبیل به مناسبت 9 دی به شرح زیر منتشر می گردد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حرکت 9 دی بود که مردم آمدند و بساط فتنه گران را در هم پیچیدند، لذا حادثه 9 دی در تاریخ یک حادثه ماندنی است.

"امام خامنه ای مدظله العالی"

انقلاب عظیم اسلامی ایران به عنوان یک نهضت آزادیبخش، اصول گرا و اصلاح گر،بالنده ترین و پاینده ترین حرکت مردمی در طول تاریخ بعد از پیامبر(ص)به شمار می آید که گردنه ها و گردابهای فراوانی را پشت سر نهاده و با هدایت و رهبری زعیمی کاردان و وارسته از تعلقات دنیوی حضرت امام (ره)و خلف صالح اش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)و تبعیت پذیری بی شائبه و صحابی منشانه مردم خدا جو در هر برهه از تاریخ پر فراز و نشیب خود ، برگ افتخاری بر کتاب تابان خویش افزوده است.

حماسه ملّی ۹ دی، قلّه ی خروش یکپارچه و خیره کننده امّت مسلمان در برابر هشت ماه توطئه و تهاجم بیگانگان و بدخواهان داخلی، علیه دو رکن «جمهوریت» و «اسلامیت» نظام مردم سالاری دینی بود. مردم بیدار و هوشیار، به پیروی از رهبر الهی شان، خیال خام استکبار جهانی ، برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی را به یأس مبدل کردند چرا که دشمنان در ادامه ی اشتباهات مکررشان، گمان کردند جمهوری اسلامی مانند سایر نظامهایی است که با کودتای مخملی ساقط می شود .

"جمهوری اسلامی" یا همان «نظام مردم سالاری دینی» برآمده از «اسلام ناب محمدیصلی الله علیه و آله و سلم»، که منجر به بیداری و قیام بسیاری از مظلومان و مستضعفان جهان گردید؛ نقشه های شوم نظام سلطه بین الملل را یکی پس از دیگری خنثی کرد و هر روز بیش از دیروز، ستمگران و استکبار جهانی را به ذلت و خواری کشاند. در نتیجه، دولتهای مستبد مدعی حاکمیت جهانی که منافع نامشروع خود را در خطر دیدند از همان اوان، به دشمنی با «نظام اسلامی- مردمی ایران» روی آوردند و در این راستا انواع و اقسام تهاجمات را آزمودند و در سال ۸۸ کودتای تمام عیاری را بر مردم و نظام مقتدر و مظلوم ایران تحمیل کردند؛ کودتایی که از حیث اهداف، ماهیت، ابعاد، گستره، عمق، عناصر و بازیگران، حامیان آشکار و پنهان، شیوه ها و ابزار، آثار و پیامدها، منحصر به فرد بود.

فتنه ۸۸ به عنوان ابتلا و آزمونی بزرگ، حاوی نکات مثبت و منفی و درسها و عبرتهای بسیار برای ما و آیندگان شد. این اقدام براندازانه، در خارج از کشور برنامه ریزی، توسط سفارتخانه ی بیگانگان هدایت و از سوی دشمنان حمایت شد. آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث، اسرائیل خونخوار، برخی کشورهای اروپایی، حاکمان مستبد منطقه و تمام امپراطوری رسانه ای صهیونیستی با به میدان آوردن توان سیاسی، امنیتی و اقتصادی خود، آشکارا قصد نابودی نظام اسلامی و به زانو درآوردن ملّت ایران را کردند.

در این روز ملت ایران با هدایت الهی و در پرتو نصرت حضرت حق و رهبری هوشمندانه و داهیانه مقام معظم رهبری و حضور به موقع ملت ایران در صحنه های سرنوشت ساز، بزرگترین، پیچیده ترین و شکننده ترین توطئه علیه انقلاب اسلامی را در هم شکستند و دشمنان اسلام، انقلاب و نظام ولایی را ناکام کردند و از پی آن گرد و غبار8 ماه آتش سوزی در خیابان هاو مساجد و پاره کردن عکس امام روح الله و شعار های ضد فلسطینی و ضد مقاومت و آتش روزه خواری علنی و حمله به پایگاه بسیج و مردم بی دفاع و حمله به اموال عمومی و نهایتا آتش جسارت به ساحت قدسی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در خیابان های تهران در هنگامه عزا و ماتم برای امام شهیدان فرونشست و اینگونه نهم دی به تعبیر پیر انقلاب پرچم راهنمایی دیگران و روزی " متمایز" شد.

ما بسیجیان فرهنگی ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، یکی از زیباترین تصاویر تجلی عشق و ارادت ملت به جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه به عنوان دو نعمت بزرگ الهی ، فتنه 88 را یک برنامه طراحی شده از سوی جبهه دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی میدانیم، که به فضل الهی، هوشیاری، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران اجازه تکرار چنین تجربه تلخی را هرگز نخواهیم داد.

ما بسیجیان با اعلام وفاداری و بیعت مجدد خودمان با ولایت امام خامنه ای و جان فشانی در راه حفظ دستاورد های نظام مقدس اسلامی، این روز سرنوشت ساز را که توسط ولی امر مسلمین جهان به حق روز بصیرت نام گذاری شده است گرامی می داریم و عهد و پیمان دیگر می بندیم تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمانها و ارزشهای نظام شکوهمند اسلامی باشیم و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی ، آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی و با روحیه جهادی و عزم راسخ در پویایی و پیشرفت علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور مجاهدت نماییم.

پاینده باد امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین جهان و جاودانه باد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل

ارسال نظرات