از ماموریت های خطیر سازمان بهزیستی آگاهسازی و کاهش آسیب های اجتماعی است که فعالیت اورژانس اجتماعی محدود به مکان و زمان نمی باشد.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۷۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیسنی استان زنجان در جمع مسئولین و کارشناسان مرکز اورژانس اجتماعی ضمن تاکید بر فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص توجه به کاهش آسیب های اجتماعی گفت: از ماموریت های خطیر سازمان بهزیستی آگاهسازی و کاهش آسیب های اجتماعی است و ارتقاء سطح دانش و آگاهی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در خصوص مسائل و مشکلات اجتماعی و کمک به درک موقعیت در شرایط بحرانی و مقابله با مسائل اجتماعی در شرایط بحرانی و شناسایی مناطق و کانون های آسیب زا و انجام مداخلات تخصصی در جهت دسترسی برابر به خدمات اجتماعی و شناسایی آسیب های نو پدید و پیشگیری از تشدید بحران و آسیب های اجتماعی و کاهش صدمات بر اقشار در معرض آسیب از اهم فعالیت های بهزیستی در مراکز اورژانس اجتماعی است که محدود به زمان و مکان نمی باشد.

محمد محمدی افزود: خدمات حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی کارشناسان فعال در خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی است که با روحیه و انگیزه کاری بالا و با حفظ کرامت انسانی و با تکیه بر توان تخصصی در بحران فردی ، خانوادگی و اجتماعی مداخله می نمایند. که با عنایت به حساسیت و اهمیت فعالیت کارکنان مراکز اورژانس اجتماعی تلاش شبانه روزی این عزیزان ستودنی است .

مدیر کل بهزیستی استان زنجان خاطر نشان ساخت: برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف سازمانی ایجاد فضای تفاهم ، صداقت و صمیمیت در محیط کار بسیار حائز اهمیت می باشد.

در پایان این نشست صمیمی کارکنان مراکز مزبور در حضور مدیر کل بهزیسنی استان زنجان و هیئت همراه ایشان پیرامون مسائل و مشکلات به گفتگو و تبادل نظر پرداختند .

گفتنی است، محمد محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان همراه با معاونین تخصصی و رئیس بهزیستی شهرستان زنجان ضمن بازدید از مراکز اورژانس اجتماعی و شیر خوارگاه بهزیستی شهرستان زنجان از نزدیک در جریان فعالیت این مراکز قرار گرفتند وبا کارکنان این مراکز دیدار و گفتگو کردند.

ارسال نظرات