خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآنی شهرستان هرسین با حضور امام جمعه و مسئول فعالیت های قرآنی اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۸۹
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، جلسه هماهنگی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان قرآنی شهرستان هرسین با حضور امام جمعه و مسئول فعالیت های قرآنی اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

حجّت الاسلام باقری در این جلسه ضمن بر شمردن اهمیت قرآن در زندگی انسان اظهار داشت: قرآن در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت بوده و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است.

 

وی تجلیل از فعالان و پیشکسوتان قرآنی را از کارهای ماندگار عنوان کرد و اظهار داشت: در شهرستان هرسین محافل قرآنی متعددی چه در حوزه خواهران و چه در حوزه برداران فعال هستند و لازم است که در این برنامه این ظرفیت ها در نظر گرفته شود.

 

در ادامه مجتبی سلطانیان دبیر شورای فعالیت های قرآنی شهرستان ضمن بیان پیشینه ای از تشکیل محافل قرآن در هرسین اظهار داشت: از برکات این محافل قرآن تربیت شهدا و انسان های ولایی است که امروز به درجات معنوی رسیده اند.

 

وی در پایان افزود: این برنامه قرار بود سال گذشته برگزار شود که این توفیق حاصل نشد امّا امسال با کمک امام جمعه محترم شهرستان این زمینه مهیا شده است و در نظر داریم که از پیشکسوتان و فعالان قرآنی شهرستان تجلیل کنیم.
ارسال نظرات