یکپارچگی مردم در 9 دی، آشکار و اهداف پلید دشمن، عیان شد و همه به صحنه آمدند تا جامعه اسلامی که دچار تلاطم شده بود را به وادی امن برسانند.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۹۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ایجرود گفت: 9 دی نماد بصیرت مردم و میثاق با ولایت و روشن بینی حرکت در راه اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین تیموری افزود: بصیرت، ولایتمداری و دفاع از حقیقت با تمام وجود در روز 9 دی به خوبی، آشکار شد.

وی اظهار داشت: 9 دی، استقامت برای حفظ ارزش ها و پیوند همیشگی مردم با ولایت بود و یک روز متمایز و ماندگار در تاریخ گردید چرا که قدرت خدا در راه متعلق به ائمه اطهار علیهم السلام و انبیاء الهی، در حماسه این روز دیده شد.

حجت الاسلام والمسلمین تیموری بیان کرد: در سال 88 دشمن به گونه ای وارد صحنه شده بود که در شرایط سختی باید انتخاب درست تشخیص داده می شد و این مهم نیز برای برای مردم، دشوار بود در 9 دی ماه، حماسه ای رقم خورد و مردم با نگاه بصیرتی، پای کار آمدند تا از ارزش ها و اعتقادات خود، دفاع کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ایجرود با اشاره به اینکه 9 دی سال 1388، حرکتی خودجوش مردم در ایران تداعی کرد، گفت: ملت بعد از گذشت چندین سال از عمر انقلاب اسلامی، احساس کردند که دست های پیدا و نهان دشمنان در این امر، پیدا شد و ضربه مهلک و قوی ترین ضربه مردمی به دشمنان داخلی و خارجی، وارد شد.

وی اظهار کرد: یکپارچگی مردم در 9 دی، آشکار و اهداف پلید دشمن، عیان شد و همه به صحنه آمدند تا جامعه اسلامی که دچار تلاطم شده بود را به وادی امن برسانند.

حجت الاسلام والمسلمین تیموری گفت: 9دی، یکی از یوم الله های ایران اسلامی است که حماسه عظیمی در آستانه هفتمین سالگرد آن، پدید می آید.

وی به برنامه های ویژه سپاه ناحیه ایجرود بمناسبت نهم دی ماه اشاره کرد وگفت: شاخص ترین برنامه این روز که در شهرستان ایجرود برگزار خواهد شد همایش بزرگ حماسه 9 دی است که با سخنرانی حجت الاسلام حاج ابوالقاسم دولابی نماینده مردم ولایتمدار زنجان در مجلس خبرگان رهبری در مصلای شهر زرین آباد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات