امروز سنگرها از پشت خاکریزها در منازل مانهادینه شده و برای دفاع از حرمت و حریم خانواده باید فتنه دشمن و نقشه شوم او رابا بازی نکردن در زمین دشمن نقش بر آب کنیم.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۰۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده حوزه خواهران ام ابیها(س) ایجرود بابیان اینکه یکی از آشکارترین آسیبی که با گسترش استفاده از ماهواره در جامعه دچارآن می شویم، ترویج خشونت است، اظهار داشت: سست شدن بنیان خانواده از دیگر تبعات استفاده ماهواره در خانواده است.

نسرین پاریاد با اشاره به اینکه ورود ماهواره به خانه را می توان به منزله ورود یک فرد نامحرم و لاابالی دانست، اضافه کرد: ماهواره تفرقه زنها و شوهرها شکل میدهد و می توان گفت که ماهواره به ناموس افراد چشم طمع دارد و حریم های اعضای خانواده را می شکند وبه آسانی حقیقتهای سیاسی و اجتماعی راوارونه جلوه می دهد،و دزد وقت افراد است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در هشت سال دفاع مقدس نتوانست دین و فرهنگ و انقلاب کشور مارا مورد هجوم قرار دهد، ادامه داد: امروز سنگرها از پشت خاکریزها در منازل مانهادینه شده و برای دفاع از حرمت و حریم خانواده باید فتنه دشمن و نقشه شوم او رابا بازی نکردن در زمین دشمن نقش بر آب کنیم.

پیروزی در جنگ نرم بسیارحائز اهمیت است، تصریح کرد: ایفای نقش هر کدام از ما بعنوان مدافعان حریم خانه و حریم و کیان خانواده ضروری است.

فرمانده حوزه خواهران ام ابیها(س) ایجرود با اشاره منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص هجمه فرهنگی یادآور شد: مقام معظم رهبری هشدار دادند که دشمن در حال تدارک یک جنگ تمام عیار فرهنگی و یک شبیخون فرهنگی است باید هوشیار می بودیم، چرا که دشمن از هروسیله و رسانه ای که در اختیار دارد برای مورد حمله قرار دادن فرهنگ کشورعزیزمان بهره برده است و ماهواره یکی از این رسانه هاست.

نسرین پاریاد در ادامه افزود:در بعد فرهنگی دشمن هر چه که توان داشته سرمایه گذاری کرده است تا شبکه های ماهواره با تهی کردن جامعه از درون، اسباب از هم پاشیدگی جمهوری اسلامی که متکی بر مردم مسلمان می باشد را فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان خیلی خوب فهمیده اند که تنها راشکست جمهوری اسلامی دور کردن مردم از اسلام و آموزه ها و فرهنگ اسلامی است، اظهار داشت: اگر فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ اسلامی ایرانی ، را در جامعه نهادینه کنیم می‌توانیم به راحتی در جنگ نرم نیز پیروز شویم.

فرمانده حوزه خواهران ام ابیها(س) ایجرود با بیان اینکه باارائه و عمل به راهکارها در خصوص مقابله با آسیب های می توان در مواردی همچون،تقویت فرهنگ خودی و نشان دادن ارزشهای بالای آن به سطوح پایین جامعه، دفاع ازارزشهای ملی، ارتقاء سطح آگاهی افراد، برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت افرادوخانواده ها، ترویج زندگی معنوی و تقوا، ترویج الگوهای رفتاری صحیح در خانواده وجامعه دانست، تصریح کرد: خانواده ها بخصوص بانوان نقش اساسی در خنثی کردن فتنه های دشمن در جنگ نرم را دارند.

ارسال نظرات