بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی
شناخت حق از باطل، پشتیبانی قاطع از مقام ولایت، اتمام حجت با فتنه گران وعبور کنندگان از خطوط قرمز نظام و محکوم نمودن هتک حرمت به مقدسات، جلوه هایی از حضور حماسی ملت ایران در 9 دی 88 در اقصی نقاط کشور بود
کد خبر: ۸۷۹۹۸۰۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان  متن این بیانیه به این شرح است:

بیانیه یوم الله 9 دی سازمان بسیج دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان

یوم الله 9دی روز بیداری ، خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز. دوران نوینی که در آن مزیت‌ها و تفاوت‌های شگفت‌انگیز ملت ایران، در مقایسه با سایر ملل آشکار و آنان را به الگویی بی بدیل و کارآمد برای سایر ملت‌ها در مقابله با نظام سلطه و استکبار تبدیل کرد. دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادتهای جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفتهای هسته ای از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می باشد و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبرفرزانه انقلاب ناکام گشته اند. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

شناخت حق از باطل، پشتیبانی قاطع از مقام ولایت، اتمام حجت با فتنه گران وعبور کنندگان از خطوط قرمز نظام و محکوم نمودن هتک حرمت به مقدسات، جلوه هایی از حضور حماسی ملت ایران در 9 دی 88 در اقصی نقاط کشور بود. ملت سرافراز ایران نشان داد که در سخت ترین شرایط، همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و تا پای جان آماده ی فداکاری و صیانت از ارزشها و آرمان های نظام و حراست از خون شهیدان است. بر کسی پوشیده نیست آنچه که در یوم الله نهم دی ماه سال 88 رخ داد، متشکل از حضور همه متدینین انقلابی که جمعیت 9 دی را می‌ساخت، نمونه واقعی و درست وحدت و جذب حداکثری است که در آن، چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ کمی آنهایی که اصل ولایت فقیه را قبول داشتند، با مشارکت حداکثری خود به صیانت از این نظام به پا خواستند.

رهبر معظم انقلاب از فتنه 88 با عنوان "بیماری" یاد کردند و فرمودند 9دی ملت ایران را "واکسینه" کرد. این تعبیر نشان می‌دهد نهم دی تجربیاتی برای ملت ایران داشت که می‌تواند از آن در آزمون‌های آینده بهره برد و بدان جهت که یکی از راه‌های درمان بیماری فتنه 88، لبیک به فریاد این عمار رهبر انقلاب بود، ملت ایران هوشیار شد که چه کسانی حاضرند از مال و جان و آبروی خود برای انقلاب خرج کنند و چه کسانی عافیت طلبی و دنیاطلبی را به صلاح نظام ترجیح می‌دهند و این‌گونه شد که 8 ماه فتنه ملاکی شد برای سنجش خواص.

لذا سازمان بسیج دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان اکنون که درپسابرجام قرار داریم اعلام می‌دارد ؛ اعتماد به   وعده های دروغین و پوشالی غرب و در رأس آن آمریکای جنایتکار که با بدعهدی های مکرر و تمدید تحریم های 10 ساله، مصداق بارز «شیطان بزرگ» می باشد، نتیجه ای جز تضییع حقوق مسلم جمهوری اسلامی ایران و ملت انقلابی آن در پی نخواهد داشت و حافظه تاریخی مردم ایران آنقدر کوتاه نیست که با تصویر سازی‌های غلط، از کارنامه مردودی خواص چشم‌پوشی کنند چه اینکه این ملت واکسینه شده و همانند برخی خواص ذره‌ای از اصول انقلابی خود کوتاه نخواهد آمد و به فضل الهی، تحت ولایت و زعامت رهبر و مولای بصیر و شجاع خود حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) پرشتاب‌تر از گذشته مسیر پیشرفت، تعالی و حرکت برای تمدن‌سازی نوین اسلامی را تداوم خواهد بخشید.

خداوند متعال را شکرگزاریم که بار دیگر امدادهای غیبی و عنایات الهی، مستکبرین جهان را شکست کشانید و آمریکای جنایتکار با همکاری رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان اروپایی و منطقه‌ای خویش روسیاه نمود و دولت و ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی، قدرت‌های بزرگ جهان را شکست دادند و موجب شدند جبهه مقاومت یک بار دیگر لذت پیروزی مهم دیگری را تجربه کند و بزرگترین شهر سوریه یعنی حلب آزاد شود و اراده الهی انتقام خون هزاران شهید مظلوم را از آنها گرفت.
ارسال نظرات