خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

نُهم دی ماه تبلور اراده الهی برای تضمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: یکی از ویژگی های مهم حماسه نهم دی ماه تبلور و تجسم اراده ملی در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه برای پایان دادن به فتنه شکل گرفته از سوی دشمنان بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۲۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
مهدی برزگر مسئول ناحیه  بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، با اشاره به اینکه حماسه 9دی باعث خنثی سازی نقشه‌های شوم و پلید دشمن شد اظهار کرد: مردم در آن زمان به خوبی دریافتند که باید به صورت یک پارچه حمایت خود را از ولایت فقیه وآن چه که امنیت داخلی و خارجی کشور را تامین می کند انجام دهند.
وی حضور مردم در صحنه را به نوعی دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: ایستادگی مردم بر سر آرمان‌ها، اعتقاداتی بود که در سال‌های 57و 58 به پایش ایستادند و حماسه 9 دی به نوعی اتحاد بین ملت، حاکمیت و اعلام وفاداری به ولایت بوده است. بزرگداشت این روز وظیفه آحاد ملت ایران است.
مسئول ناحیه  بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: مردم ایران اسلامی در روز نهم دی اثبات کردند که هرجا نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی را در خطر ببینند، به میدان خواهند آمد و مجال را از اندک فتنه‌گران دشمن دین و میهن اسلامی خواهند گرفت.
 برزگر گفت: قدرتهای بيگانه اميد بسيار بر آن داشتند تا از اين فرصت به اين نظام و سرزمين ما تعرض كنند، اما درايت و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری باعث شد تا مردم فهيم ايران اسلامي اين ترفند را نيز بي‌اثرساخته و استحكام نظام را بيش از پيش کنند.
 وی خاطر نشان کرد: در زمان فتنه، تشخيص صحيح از ناصحيح بسيار دشوار مي‌شود و آنچنان كه رهبر معظم انقلاب بصيرت را چراغ راه دانسته اند، بصيرت راهي است كه مسير را بری انسان روشن مي سازد و انسان را از گمراهي نجات مي دهد.
این مسئول تصریح کرد: در حماسه 9 دی ، روشنگري های حكيمانه مقام معظم رهبری راه صحيح را براي همگان روشن کرد و مردم شريف ايران اسلامي هم ندای ایشان  را به جان و دل خريدند و بار ديگر با حضور عاشقانه خود با ولايت فقيه و آرمان‌‎های امام امت تجديد پيمان كردند.
  برزگر با بیان اینکه حماسه 9دی ماه نشان دهنده اتحاد و انسجام داخلی بود، تاکید کرد: از بارزترین دستاورد های نهم دی ماه می توان به نقش برآب کردن دسیسه دشمنان اشاره کرد که می خواستند با استفاده از آشوب خیابانی حکومت را متزلزل نشان دهند.
 وی عنوان کرد: یکی از ویژگی های مهم حماسه نهم دی ماه تبلور و تجسم اراده ملی در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه برای پایان دادن به فتنه شکل گرفته از سوی دشمنان بود.
 مسئول ناحیه  بسیج دانشجویی استان قزوین بر تحلیل و تبیین وجوه حماسی و ملی نهم دی اشاره كرد و افزود: اين حماسه عظيم بر بصیرت و آگاهی بخشی به مردم به ویژه جوانان در شناخت هرچه بیشتر فتنه در سال های گذشته و ضربه‌هایی که فتنه‌گران به نظام جمهوری اسلامی ایران زدند افزود، و همچنین مقام معظم رهبری نقش بسيار تاثيرگذار و مهمي در ختم غائله فتنه پس از انتخابات ۸۸ داشتند.
برزگر با اشاره به جمله‌ای از شهید بهشتی که فرمودند: دانشجو مؤذن جامعه است اگر خواب بماند نماز امت قضا می‌شود، اذعان کرد: وظیفه دانشجوی امروز به‌عنوان افسر جبهه جنگ نرم روشنگری و تبیین است اگر دانشجو بخواهد سکوت اختیار کند و محافظه‌کارانه با مسائل برخورد کند باعث می‌شود دشمنان بتوانند برنامه‌ها و تاکتیک‌های خود را پیاده کنند.
وی در ادامه مهمترین امروز وظیفه یک دانشجوی مسلمان خارج از احزاب سیاسی و جناحی، پشتیبانی از ولایت فقیه و بصیرت افزایی خواند و یادآورشد: فتنه سال ۸۸ به ملت ثابت کرد به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به مملکت ما آسیبی نخواهد رسید و نقشه های شوم دشمنان اسلام توسط عده ای خود فروخته و دل سپرده در داخل کشور به نتیجه نخواهد رسید.
مسئول ناحیه  بسیج دانشجویی استان قزوین عنوان کرد: با توجه به اهمیت حماسه 9دی  و تقارن آن با فصل امتحانات این اجازه را به ما نمی‌دهد آنطور که شایسته است پیام این روز عظیم را به نسل‌های جوان برسانیم لذا به مسئولین آموزش عالی پیشنهاد می‌دهم زمان امتحانات را به اواخر دی‌ماه موکول کنند.

برزگر با اشاره به نزدیکی ایام امتحانات و تقارن ایام الله ۹ دی در برخی از دانشگاه های استان قزوین برنامه های بصیرتی و فرهنگی به مناسبت حماسه ۹ دی در دانشگاه‌های استان در حال برگزاری است گفت: برپایی نشست های بصیرتی و آسیب شناسی حوادث پس از انتخابات ۸۸، برگزاری کرسی، نمایشگاه، همایش و برپایی برنامه های مختلف بصیرتی و فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که برای بزرگداشت این حماسه ملی در نظر گرفته شده است.



9001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها