کد خبر: ۸۷۹۹۸۲۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به حماسه نهم دیماه سال 88 گفت: حماسه 9دی سال 88 ضمن ماندگاری ابدی در تاریخ ،طومار تمام (تارهای عنکبوتهای سیاه داخلی و خارجی ) را در هم پیچید،آنها که به ملت ایران عناد ویژه داشتند و زخم خوردگان از نظام با مشت های آهنین ملت ایران که فریاد میزدند (خونی که در رگ مااست هدیه به رهبر مااست) درهم کوبیده شدند.

سرهنگ فروزنده در تشریح عنکبوتهای سیاه افزود: گروه هایی چون (سلطنت طلبان ،همجنس بازان بهائی ،یهودیها ،خود فروخته های فرقه های غرب و شرق عالم ) و سران خود خواه وطمعه کار فتنه ، اسرائیل و آمریکا و رسانه های تحت امرشان که به عنوان عنکبوتهای سیاه می توان نام برد.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ادامه ضمن تحلیلی بر فتنه سال 88 اظهار داشت: دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی در باره این فتنه عظیم تحلیل های گوناگون و متعددی ارائه داده و هریک از منظر خاصی به حوادث پس از انتخابات و علل و عواقب آن نگریسته اند .

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 88 تصریح کرد: امت بصیر ایران در 22خرداد ماه طی حضور حماسی 40میلیونی خود با بیش از 24میلیون رای رئیس جمهور خود را انتخاب و ضربه محکمی به بدخواهان انقلاب وارد ساختند .

سرهنگ فروزنده درادامه تحلیل خود از فتنه سال 88 افزود: دشمنان انقلاب با تکیه بر پایگاه هایی که پیش از انتخابات در نقاط حساس کشور ایجاد کرده بودند و با بهره از بی بصیرتی برخی خواص ) و تحریک غرور ،طمع و زیاده خواهی بعضی از نامزدها و نیز امید کسانی که (هویت سیاسی ،فرهنگی و اقتصادی خود با تحقق این حماسه از دست رفته می دیدند) مراحل مختلف فتنه را طراحی و اجراء کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر در ادامه مصاحبه خود به مناسبت حماسه نهم دی با اشاره به نقش امت شهید پرورایران عنوان نمود: آنچه از آن در فتنه 88 غفلت شد نقش امت شهید پرور و حزب ا... ایران با هدایت رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای بود که با اتکال به تاییدات الهی و استقامت در راه اهداف اسلامی توطئه های آنها را نقش برآب نمود.

وی درادامه با اشاره به موضوع دین سبز که در فتنه سال 88 توسط آشوبگران خلق شد تصریح کرد: اسم رمز آشوب سال 88 که برمبنای تقلب شکل گرفته بود با خلق دین سبز( یعنی به رسمیت شناخته شدن همجنس بازها به زعم خویش) هویت اصلی خود را آشکار نموده و همه امت حزب اله ایران به این درک مشترک رسیدند که واقعا انتخابات بهانه بوده و اصل نظام هدف و نشانه دشمنان بوده است.

سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر در پایان سخنان خود در مصاحبه با روابط عمومی سپاه ناحیه ابهر افزود: همانطور که پیشوای امت فرمودند:ما هم روی فتنه حساسیم چرا که آنها با اساس دین اسلام به مقابله برخواسته بودند واگر فتنه و فتنه گران مجال پیدا کنند دیگر نامی از اسلام ناب محمدی هم باقی نخواهند گذاشت چه رسد به نام گل واژه اسلام.

ارسال نظرات