عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه سران فتنه اگر فرصتی بیابند،فتنه 88 را تکرار خواهند کرد گفت:فتنه گران از حماسه 9 دی دل خوشی ندارند.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۲۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس ، با بیان اینکه حماسه 9 دی توانست بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی ایران را در سطح جهانی ثابت نمایند، اظهار داشت: این مردم بودند که با حضورشان در حماسه 9 دی، نشان دادند که فتنه گران هیچ غلطی نمی توانند بکنند و در مقابل نیت های شوم آنها ایستادگی کردند و همین مردم که فتنه را به پایان رساندند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه برچیده شدن حماسه 9 دی توسط مردم موجب ناراحتی و عصانیت برخی جریان های اصلاح طلب شد، افزود: شاید شما وقتی از یک جریان اصلاح طلب که موافق با  فتنه بودند در خصوص حماسه 9 دی بپرسید، جواب قاطعی به شما ندهند و این نشان می دهد که این افراد هم از این حماسه دلخوشی ندارند و نمی توانند بصیرت مردم را قبول کنند.
 
کوثری با بیان اینکه سران فتنه و حامیانشان در سال 88 به عنوان عروسک های خیمه شب بازی استکبار، فعالیت می کردند، گفت:متاسفانه سران فتنه بعد از دیدن حماسه مردمی در 9 دی، باز اظهار ندامت نکردند و این نشان می دهد که هنوز پشیمان نیستند و اگر فرصتی به دست بیاورند، قطعا در جهت تکرار فتنه ای همچون فتنه 88 اقدام خواهند کرد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با بیان اینکه حماسه 9 دی تا ابد در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت گردیده است، افزود: مردم ما نشان دادند که هرگز حاضر نیستند که به بیگانگان باج دهند و دست بیگانگان را از این مملکت قطع می کنند و یکی از دلایل ماندگاری انقلاب اسلامی به خاطر مردمی بودنش هستند و این مردم هستند که برای سرنوشت کشورمان تعیین تکلیف می کنند نه فتنه گران و بیگانگان.
 
وی با اشاره به اینکه هدف از حماسه 9 دی توسط دشمنان، انتخابات نبود بلکه آنها با اصل نظام مشکل داشتند و به  این طریق می‌خواستند با تشویش اذهان عمومی و تضعیف ولایت فقیه، نظام مقدس جمهوری اسلامی را متزلزل کنند، تاکید کرد: امروز با توجه به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی که مایه دلگرمی ملت‌های مسلمان و جوانان کشورهای اسلامی است و جوانان کشور با مجاهدت و تصرف عرصه‌های علمی و به میدان آوردن حرف نو و ظرفیت‌های بالای خود، اجازه نفوذ را به دشمن نمی‌دهند.
 
کوثری در پایان گفت: 9دی به عنوان یوم‌الله و از روزهای به‌یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم انقلابی ما با بصیرت و نفوذ ناپذیری در برابر دشمنان  توطئه فتنه‌گران را خنثی کردند.
منبع: کوله بار
ارسال نظرات