مطمئن باشيد كه نهم دىِ امسال هم در تاريخ ماند؛ اين هم يك روز متمايزى شد. ... اين حركت مردم اهميت مضاعفى داشت؛ كار بزرگى بود. هرچه انسان در اطراف اين قضايا فكر ميكند، دست خداى متعال را، دست قدرت را، روح ولايت را، روح حسين بن على (عليه السّلام) را مى‌‌‌بيند. اين كار خداست، اين دست قدرت الهى است. «مقام معظم رهبری»
کد خبر: ۸۷۹۹۸۳۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

حماسه 9 دی؛ تجلی بارزی ازولایتمداری واعتقاد و باور راسخ مردم انقلابی وهمیشه درصحنه ایران اسلامی بود که برای همیشه پوزه فتنه گران و مزدوران داخلی را به خاک مالیده و چهره مزورانه و منافقانه دشمنان انقلاب اسلامی را که در پس فضای غبارآلود مترصد فرصتی برای جولان دادن تفکرات باطل و نیت های شوم خود بودند برملا و اتحاد شیطانی نظام سلطه را آشکارساخت. عشق وایمان به فرهنگ ناب حسینی ونهضت اباعبدالله الحسین(ع) برگ زرین دیگری ازمعجزات الهی را در جهت حمایت و پشتبانی از انقلاب اسلامی ایران درتاریخ گشوده و نماد روشنی ازمردم سالاری دینی و وحدت براساس بصیرت درجهت دفاع ازآرمانها وارزشهای انقلاب اسلامی را درتاریخ انقلاب اسلامی خلق کرد.

قداست وعظمت 9دی درفرونشاندن آتش فتنه برمبنای بصیرت دینی وانقلابی مردم دربرابر نقشه های پیچیده استکبارجهانی دربرابر ایران قدرتمند به وسیله سربازان پیاده نظام در داخل کشور بود که با ارتباط گیری وهماهنگ سازی و آموزش و تجهیز فتنه گران، راه اندازی شده و ازطریق سروی سهای رسانه ای و جاسوسی می خواستند منویات شیطانی خود را اجرا کنند ولی زهی خیال باطل، چراکه عشق به ولایت وعشق به رهبری، دشمنان انقلاب و مزدوران داخل و خارج را برای همیشه ناکام گذاشت.

دشمنان انقلاب اسلامی، مزدوران و دست پروردگان استکبار جهانی هنوز به این مسئله باور واعتقاد پیدانکرده بودند و با سیاستهای پنهانی و پوشالی با تبعیت واطاعت ازاستکبار جهانی سودای مذاکره با استکبار جهانی درسرمی پرورانده و گهگاهی هم سودای شکستن حصر و آزادی سران فتنه را درسرداشتند و محافظه کارانه ولایت فقیه زمان را دور می زدند و راه نجات و سعادتمندی امت مسلمان ایران را درآن سوی مرزهای ایران اسلامی در دست استکبار جهانی می دیدند، بنابراین به نصایح مشفقانه و دلسوزانه و هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) اهمیت نمی داده و در سیاستهای مزورانه و پنهانی خود آب درهاون می کوبیدند.

و این بصیرت، وفاداری و ولایتمداری مردم بود که با خلق حماسه های 8 و 9 دی در سال های پس از 88، بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب فهماند که ملت ایران اسلامی بازیچه دست مستکبران نبوده و به علت برخورداری از رهبری حکیم، در پیچ های تاریخی به سلامت عبور می کنند.

رضارجبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها