جانشین سپاه شهرستان مشگین‌شهر:

اشغال سوریه دنباله رو فتنه 88 بود

جانشین سپاه شهرستان مشگین‌شهر گفت: حوادثی که امروز بر سر عراق و سوریه افتاده است در فتنه 88 برای ایران اسلامی برنامه ریزی شده بود اما با بصیرت ملت ایران با شکست مواجه شد و اکنون با اشغال کشورهای هم پیمان ایران به دنبال تضعیف قدرت ایران هستند.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۴۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش روابط عمومی بسیج، ابراهیم کریملر اناری جانشین سپاه شهرستان مشگین‌شهر در همایش فرهنگیان مشگین‌شهر در پاسخ به دلایل کمک ایران به سوریه گفت: از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که هر کجا مشاهده کردید فرد یا افرادی بدون توجه به دین و مذهبی که دارد از مسلمانی کمک طلب می‌کند باید وی را کمک کرد در غیر این صورت باید در مسلمان بودی این فرد شک کرد.

وی افزود: در حال حاضر این حادثه در کشور سوریه رخ داده و استکبار جهانی به صورت برنامه ریزی شده و با طی مراحل اموزشی سخت وارد کشور سوریه شده و مردم این کشور را به وحشیانه‌ترین حالت ممکن قتل و عام می‌کند لذا هر کس حس انسانی داشته باشد باید در مقابل این جنایات ایستادگی کند.

وی با اشاره به فرمایشان امام (ع) گفت: هر مسلمانی باید از حقوق مظلومات دفاع کند هر چند که برای ظالم دشمن شود لذا جمهوری اسلامی ایران طبق وظیفه دینی و مسلمانی خود در میدان مل وارد شده و از حقوق مظلومان در مقابل ظالمان دفاع می‌کند.

سرهنگ اناری تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در سخت ترین شرایط قرار داشت و کشور سوریه تنها کشوری بود که در کنار ایران قرار گرفت و با حمایت‌هایی که کرد موجب شد ایران در حساس‌ترین عملیات‌ها به پیروزی برسد هر چند کشورهای دیگری نیز بودند اما انان بیش از انکه به فکر ملت ایران باشند به فکر منافع مالی خود بودند.

وی افزود: اکنون که کشور سوریه در بحران قرار گرفته است وظیفه ایران اسلامی است که در کنار انان قرار گرفته و با پشتیبانی این کشور را از بحران خارج کند.

وی ادامه داد: حوادثی که امروز بر سر عراق و سوریه افتاده است در فتنه 88 برای ایران اسلامی برنامه ریزی شده بود و عملاً دشمن با کمک مزدوران داخلی وارد عمل شد اما با بصیرت ملت ایران با شکست مواجه شد و اکنون با اشغال کشورهای هم پیمان ایران در تلاش برای از بین بردن شاخ و برگ این کشور است تا قدرت ایران را تضعیف و وارد عمل شود.

جانشین سپاه مشگین‌شهر گفت: در سال 88 دشمن با ایجاد فتنه به دنبال راه اندازی جنگ داخلی بود تا از این فرصت برای ورود گروه تروریستی داعش به این کشور استفاده شود و متاسفانه دشمنان داخلی نیز در این راستا با دشمن همراه شده بودند.

وی افزود: گروه ترویستی داعش با شستشوی مغزی نیروهای تحت امر خود چنین القاء کرده که با کشتن مسلمانان وارد بهشت می‌شوند و در این راستا با اعتقاد قوی وارد عمل شده است.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که در کشور سوریه در مقابل گروه ترویستی داعش ایستادگی نشود باید شاهد وقوع چنین حوادثی در داخل ایران باشیم چرا که دشمن در فتنه 88 به موفقیت نرسیده و با حمله به کشورهای هم پیمان ایران در تلاش برای تضعیف ایران اسلامی است تا دو باره به این کشور نفوذ کند.

وی تصریح کرد: کشورهایی همچون سوریه، عراق، غزه و لبنان همچون استان‌های این کشور هستند که در صورت تصرف ایران را دچار بحران و چالش می‌کنند لذا باید در خارج از مرزهای ایران کشور در مقابل دشمنان ایستادگی شود تا از ورود به خاک ایران جلوگیری شود بنابراین سوریه در حال حاضر خط مقدم ایران است که باید این جبهه مقاومت حفظ شود.

ارسال نظرات