ماموستا بهمنی هدف اصلی فتنه 88 را براندازی نظام ذکر کرد و گفت:علت این دشمنی با انقلاب مشخص است چون انقلاب اسلامی پشتیبان مقاومت، پشتیبان اسلام و حاکمیت اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۵۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱

ماموستا اقبال بهمنی، از علمای اهل سنت کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی برای نابودی نظام و انقلاب تا کنون از هیچ توطئه ای فروگذاری نکردند.

 

وی گریزی به فتنه و فتنه گر از تاریخ صدر اسلام تا کنون زد و گفت: فتنه یعنی بوجود آمدن فضایی که در آن شناخت حق و باطل از هم ممکن نباشد و در زمان اسلام اهل ایمان در مواجه با فتنه و توطئه دشمنان اسلام به سه دسته تقسیم می شدند.

 

ماموستا بهمنی افزود: دسته اول گروهی که حق و باطل را تشخیص نداده و فریب می خوردند دسته دوم بی تفاوت بودند و گروه سوم نیز عده ای از اهل ایمان بودند که طرف حق و حقیقت را می شناختند و زیر پرچم حق و مقاومت ایستادگی کرده و فتنه گر را بیرون می راندند.

 

این عالم اهل سنت استان کردستان بیان داشت: فتنه در قرآن با عناوین آزمایش و یکبار دیگر نیز با نام فتنه که این بار فقط آزمایش نبوده بلکه توطئه و نیرنگ است از آن یاد شده است و باید با فتنه که ریشه دین اسلام و مسلمانان را از بین میبرد مقابله شود.

 

وی در ادامه گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان با توطئه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی، ناامنی،غائله های قومی و فتنه 88 سعی در نابودی انقلاب اسلامی داشتند اما انقلاب اسلامی با حول و قوه الهی با رهبرهای داهیانه مقام معظم رهبری و همراهی و اتحاد مردم استمرار دارد.

 

وی به سفر رهبری به استان کردستان اشاره کرد و گفت: معظم له در آن سفر در میدان آزادی سنندج به انتخابات پیش رو سال 88 اشاره فرمودند و گفتند انتخابات مهم است و باید به آن توجه شود.

 

ماموستا بهمنی افزود: افراد صاحب اندیشه، اهل تقوا و مسئولیت پذیر فورا سخنان رهبری را درک نموده و پذیرفتند،عده ای ساده لوحانه از کنار آن عبور کرده و دسته نیز فریب شیطان را خورد و زمینه ساز فتنه 88 شد.

 

وی هدف اصلی فتنه 88 را براندازی نظام و نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی با نقشه های از پیش تعیین شده تمام دشمنان نظام و انقلاب ذکر کرد و گفت:علت این دشمنی با انقلاب مشخص است چون انقلاب اسلامی پشتیبان مقاومت و ملت های مظلوم، پشتیبان اسلام و حاکمیت اسلامی است.

 

ماموستا بهمنی در پایان خاطر نشان کرد: فتنه 88 سرانجام با امدادهای غیبی، رهبرهای داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت و همراهی ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی نتوانست پیش برود و با حماسه مردمی 9 دی نابود و خاموش گشت.

ارسال نظرات