خبرهای داغ:
استاد بسیجی دانشگاه پیام نور میانه در گفتگو با بسیج:
استاد بسیجی دانشگاه پیام نور ترکمن چای میانه در آستانه نهم دی، با بیان اینکه اهمیت این حماسه کمتر از 22 بهمن نیست، آن را واقعه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۵۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

مریم عبدالهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: مردم در این روز با حرکت خودجوش خود در دفاع از آرمان ها و ارزش های الهی به خیابان ها آمدند و با تجمع بزرگ و میلیونی و لبیک گفتن به ولایت، استکبار جهانی را به زانو درآوردند.

وی افزود: پس از ایجاد فتنه 88 و ناامنی و اغتشاش در نظم اجتماعی، مردم به منظور حفظ ارزش های اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و حمایت از رهبری به میدان آمدند و حضور زنان نیز در برجسته است.

این استاد ریاضی و شاعر برجسته اظهار داشت: بخش اعظمی از شرایط(حماسه نهم دی) را زنان در شخصیت و جایگاه مادری و همسری و یا در جایگاه استاد و معلم مهیا کردند که این بیانگر احساس مسئولیت و ایفای نقش این قشر از جامعه از پیش از انقلاب تا به امروز در احساس مسئولیت و تعهد نسبت به اسلام، انقلاب، رهبری و ارزش های جامعه است.

عبدالهی نقش مردم را همچون همیشه در خلق این حماسه نیز تحسین برانگیز خواند و خاطرنشان کرد: جای بسی شکر است که هربار هدف توطئه و فتنه دشمنان بودیم ما زنده تر و مهیاتر شده و ولایت جایگاه بسیار عمیق تری در دل های ما پیدا کرده است.

ارسال نظرات