به مناسبت 9 دی، روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت:
حماسه ماندگار نهم دی ماه بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۶۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

 

حماسه ماندگار نهم دی ماه بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی در صحیفه تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد و روز نهم دی ماه 1388 را به واسطه حرکت عظیم، حیرت انگیز و فوق العاده مردم ایران ماندگار کرد.

آنچه مهم است بازخوانی حماسه ماندگاری است که به تعابیری انقلاب سوم نام گرفته است که در لحظه‌ای ناب به مدد حمایت از اصل و اصالت انقلاب اسلامی آمد و حیاتی دوباره به آن بخشید. بدون شک آنچه باعث به جوش آمدن غیرت دینی و احساسات دین خواهانه و ولایت مدارانه اقشار مختلف مردم در برابر فتنه گران شده علاقه وصف ناشدنی مردم ایران به اباعبدالله الحسین(ع) و اهل بیت مظلوم ایشان و ولایت است و این حماسه ولایت مداری ملّت ایران را به رخ جهانیان کشید.

کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبيل ضمن گرامیداشت هفتمین سالگرد 9 دی ماه كه به شعار «نهم دي، بصيرت و نفوذناپذيري ملت ايران» مزين شده است، بار دیگر با مقام عظمای ولایت تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد تمامی توان خود را برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و اصول تابناک این نهضت حسینی به کار خواهد بست.

روابط عمومي کمیته امداد امام خميني(ره) استان اردبيل

ارسال نظرات