مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوثر با بیان اینکه 9 دی قوت دل رهبری و ولایت است خاطر نشان کرد: 9 دی مشت محکم امت بر دهان تمام معاندین داخلی و خارجی و همچنین سیلی بر صورت مرددین است.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۶۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

حجت الاسلام تمجید طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج نهم دی را روز بصیرت و حماسع تاریخی مردم انقلابی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: 9 دی روز بصیرت، وعده الهی بر نصرت جامعه و ملت بصیر است؛ روزی که امت اسلامی خودجوش از آرمان های انقلاب و ولایت فقیه خود به خیابان ها ریختند و دست رد به سینه دشمنان و فتنه گران زدند.

وی ادامه داد: همه عبادات و اعمال با معرفت و بصیرت سنجش می شوند و به واسطه همین بصیرت مردم ایران است که خداوند نعمات فراوانی را چون نعمت امنیت، قدرت، هیبت، سلامت از فتنه ها که بی شک همه این نعمت را در سایه ولایت فقیه و بصیرت مردمی به دست آمده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوثر با بیان اینکه 9 دی قوت دل رهبری و ولایت است خاطر نشان کرد: 9 دی مشت محکم امت بر دهان تمام معاندین داخلی و خارجی و همچنین سیلی بر صورت مرددین است و هم اکنون پس از گذشت 7 سال از این جنبش مردمی همین تفکر امت اسلامی باصلابت بیش از پیش پا برجاست.

حجت الاسلام والمسلمین تمجید اضافه کرد: فتنه گران 88 باید بفهمند که اینجا ایران است و مردم و رهبری مثل کوه در برابر بدخواهان نظام استوار هستند؛ مردمی که تندترین شمشیرها را در برابر مستکبرین می کِشند و از آرمان های خود دفاع می کنند.

وی افزود: اگر صحنه های درگیری و حمله وحشیانه و آتش زدن اموال و ضرب و شتم و هتک حرمت فتنه 88 را ببینید به سادگی متوجه می شوید که همه اینها نقشه های گرگ های زخمی زوزه کش آن سوی مرزها و منافق صفتان داخلی و خارجی است.

حجت الاسلام و المسلمین تمجدید خطاب به فتنه گران و حامیان فتنه گفت: کور شود آن چشمی که 9 دی را ببیند اما سر عقل نیاید و لال شود آن زبانی که دوباره به حمایت از فتنه گران سخن بگوید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کوثر در پایان اظهار کرد: مسئولین باید به هوش باشند و همیشه به دنبال پرچمدار حقیقی اسلام و تشیع، مقام معظم رهبری حرکت کنند تا آسیبی به مملکت و آرمان های انقلابی این کشورنرسد.

ارسال نظرات