رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، گفت: حماسه ۹ دی از طرفی نماد واضحی از بصیرت توده‌های انقلابی است که انقلاب تکیه به آنها دارد اما متاسفانه از طرفی دیگر نمادی از هشت ماه بی‌بصیرتی، ساده اندیشی و درک پایین بعضی از مسئولین و خواص انقلاب نیز است.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، محمد رئیس زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور به مناسبت یو‌الله ۹ دی گفت: ۹ دی حقیقتاً یوم الله است؛ یعنی در واقع نماد قیام و خیزش مردم بصیر و انقلابی توده ملت در مقابل ۸ ماه هجمه بی‌امان عوامل داخلی و خارجی فتنه بود.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، افزود: این ایستادگی و خلق حماسه ۹ دی، بدون دخالت نیرو، ارگان و یا سازمان خاصی بود بلکه تنها قدرت الهی بود که مردم را در این حجم وسیع و عظیم و در موقع بسیار حساسی به صحنه آورد.

 

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی به هشت ماه تاخت و تاز و تهاجم بی امان عوامل داخلی و خارجی فتنه پایان داد، تصریح کرد: این روز بزرگ و مقدسی است که از طرفی نماد واضحی از بصیرت توده‌های انقلابی می‌باشد که انقلاب تکیه به آنها دارد اما متاسفانه از طرفی دیگر نمادی از هشت ماه بی‌بصیرتی، ساده اندیشی و درک پایین بعضی از مسئولین و خواص انقلاب نیز است.

 

رئیس زاده، با تاکید براینکه ۹ دی روز بسیار مهمی است و باید گرامی و زنده نگه داشته شود، گفت: خیر دنیا و آخرت همه مسئولین، جریان‌ها و چهره‌های سیاسی از همه جناح‌ها در این است که این روز را مایه عبرت قرار دهند و بدانند که صلاح و مصلحت آنها در تبعیت کامل از رهبری انقلاب، همگام شدن با توده‌های مردم و تکیه بر ارزش‌ها است.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، با اشاره به کارشکنی دشمنان در امور کشورمان عنوان کرد: مشکلی که ما داریم، درس گرفتن‌ها از دشمنی دشمن نیست، درس و عبرت زیاد است، مشکل عبرت گیرندگان است که متاسفانه عبرت نمی‌گیرند و یا نمی خواهند عبرت بگیرند.

 

وی متذکر شد: ۹ دی، حجت را بر بسیاری از انسان‌هایی که در بحث دشمن شناسی خوش خیال بودند کامل کرد، اما همانطور که گفتم عبرت زیاد است اما عبرت گیرندگان کم هستند.

 

رئیس زاده، ادامه داد: در این روزها آشکار شده است که جریان فتنه و کسانی که از آن حمایت می‌کردند و می‌کنند، انتهای طیفشان افرادی هستند که در حال حاضر، خائنانه ترین اقدامات را انجام می‌دهند و نامه به رئیس جمهور امریکا می‌نویسند که شما تحریم‌ها را تشدید کنید.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، با تاکید براینکه این خیانت‌ها نهایت جریان فتنه است، افزود: کسانی که کم و بیش، غلیظ و رقیق در فتنه، از این جریان و از سران آن حمایت می‌کنند باید بدانند که هم قطار امثال این خائنان هستند؛ اگرچه ممکن است آنها در داخل کشور باشند و در منسب‌هایی قرار داشته باشند اما انتهای جریان آنها جریان امثال این خائنان است که عملی شرمگینانه‌تر از عمل آنها وجود ندارد.

 

وی به عملکرد جامعه پزشکی در فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: جامعه پزشکی منفک از بقیه جامعه نبود و خیلی خوب در آن جریانها عمل کرد اگرچه بعضی ها هم بودند که مثل بقیه خواص و طبقه مسئولین، دچار اشتباه و لغزش هایی شدند اما به لطف خدا جریان کلی جامعه پزشکی در بیمارستان‌ها و بحث درمانی بهترین عملکرد و کمترین نقص را داشتند؛ هر چند حرکت‌ها و جرقه‌های کوچکی زده شد که بتوانند بیمارستان‌ها، پزشکان و کارکنان را به اعتصاب بکشانند اما در نطفه خفه شد.

 

رئیس زاده، در پایان گفت: بسیج به نسبت سایر اعضای جامعه پزشکی عملکرد قابل قبولی داشت؛ به جز تعداد محدودی از اعضای جامعه پزشکی که کارهای تاسف باری انجام دادند، کلیت جامعه پزشکی دچار لغزش قابل توجهی نشد و بالعکس چهره های بسیار برجسته و علمی پزشکی، دانشگاه‌ها، اعضای هیئت علمی، پزشکان برجسته و پرستاران، حضور بسیار خوب و محکمی را در قضایای سال ۸۸ داشتند.

ارسال نظرات