فرمانده سپاه ناحیه اردبیل گفت: همزمان با حماسه ۹ دی ماه پروژه‌های ورزشی با نام ۹ دی در مناطق مختلف اردبیل به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۶۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل در آئین افتتاح سالن ورزشی 9 دی با نام شهید مدافع حرم علی آقایی در اردبیل اظهار داشت: همزمان با حماسه 9 دی ماه پروژه‌های ورزشی در مناطق مختلف استان اردبیل به بهر‌ه‌برداری می‌رسد و در این زمینه تمهیدات لازم توسط سپاه حضرت عباس(ع) و سپاه ناحیه اردبیل انجام شده است.

وی با اشاره به این‌که سالن‌های ورزشی با نام 9 دی ماه هم‌اکنون در مناطق مختلف اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: حماسه 9 دی ماه برای همیشه در تاریخ ایران ماندگار شد و ما برای نگه‌داشتن این حماسه برنامه‌های مختلفی با محوریت این رویداد برگزار می‌کنیم.

سرهنگ عبدی گفت: امروز نیز در آستانه حماسه 9 دی ماه سالن ورزشی 9 دی با نام شهید مدافع حرم علی آقایی در اردبیل به بهر‌ه‌برداری رسید که این سالن در زیربنای یک هزار و 200 متر مربع بوده و برای بهر‌ه‌بردای این سالن ورزشی بالغ بر 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل از افتتاح سالن ورزشی شهید مدافع حرم شهید دهقانی‌نیا در اردبیل خیر داد و بیان کرد: این سالن دیروز با حضور مسئولان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و خانواده‌های معظم شهدا به بهر‌ه‌برداری رسید و مهم‌ترین اولویت ما اجرای پروژه‌های ورزشی برای سالم‌سازی جامعه است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون در شهرستان‌های استان اردبیل نیز پروژه‌های ورزشی با نام حماسه 9 دی ماه به بهر‌ه‌برداری می‌رسد که در این زمینه سپاه حضرت عباس(ع) و بسیج مستضعفان اقدامات لازم و اساسی را انجام داده است تا بتوانیم گام بزرگی در سالم‌سازی جامعه و اقشار مختلف مردم داشته باشیم.

در پایان این مراسم که با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و دیگر مسئولان اردبیل برگزار شد ورزشکاران به صورت نمادین در این سالن به اجرای حرکات ورزشی پرداختند.

خبرنگار: فردین منتظرنظام مغانلو

ارسال نظرات