در بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی اعلام شد؛

بازخوانی ابعاد فتنه ۸۸ و یوم الله ۹ دی، نسل جوان را نسبت به ترفندهای نظام سلطه و ایادی داخلی آن آگاه‌تر می‌کند

در بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی، بازخوانی ابعاد پیچیده فتنه ۸۸ و یوم الله ۹ دی، وظیفه‌ای بر گُرده همه دوستداران انقلاب و کشور، دانسته شده تا نسل سرزنده و جوان جامعه بیش از پیش نسبت به ترفندهای نظام سلطه و ایادی داخلی آن آگاه شوند.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۶۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، در بیانیه سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور، بازخوانی ابعاد پیچیده فتنه ۸۸ و یوم الله ۹ دی، وظیفه‌ای بر گُرده همه دوستداران انقلاب و کشور دانسته شده تا نسل سرزنده و جوان جامعه بیش از پیش نسبت به ترفندهای نظام سلطه و ایادی داخلی آن آگاه شوند.

 

متن پیام سازمان بسیج جامعه پزشکی به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

تاریخ پُر فراز و نشیب نظام جمهوری اسلامی ایران سرشار است از جلوه های بی بدیع و غرور آفرینی که درک و تفسیرش همچون " ذات انقلاب اسلامی" در دستگاه فکری مادیون نمی گنجد و یوم الله ۹ دی یکی از آن جلوه‌هاست؛ ۹ دی سرآغاز فصلی نو در بسط و تعمیق اندیشه متعالی " امت-امامت" بود، روزی که بصیرت در نقطه اعلای آن در رفتار سیاسی و اجتماعی ملتی به عظمت و بلندای نام ایران تبلور یافت و مردم صبوراین خاک پُرگهر پس ازتحمل و صبوری ماه‌ها فتنه انگیزی به خروش آمدند.

 

فتنه۸۸: همان کودتای طراحی شده بر علیه جمهوریت و اسلامیت، اگرچه خسارتهای مادی و معنوی غیرقابل جبرانی را بر پیکره مظلوم نظام وارد آورد اما درنهایت این گفتمان " انقلاب اسلامی" بود که ققنوس‌وار به مدد بال سُرخ عاشورایی و بال سبز اندیشه انتظار، از میانه اندیشه فتنه به سلامت خارج شد و در پایان این زمستان، این روسیاهی نفاق و خیانت بود که بر چهره اصحاب فتنه ماند و جای تاسف و تامل است که هنوز هم در برخی حوزه‌های حاکمیتی به جای آنکه با محکومیت فتنه این لکه ننگ را پاک کنند، طلبکارانه وغیرمسئولانه مانع بیان و طرح این مسئله می‌شوند.

 

بازخوانی ابعاد پیچیده فتنه ۸۸ و یوم الله ۹ دی، وظیفه ای است بر گُرده همه دوستداران انقلاب و کشور، تا نسل سرزنده و جوان جامعه بیش از پیش نسبت به ترفندهای نظام سلطه وایادی داخلی آن آگاه شوند.

 

بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان مظلوم فتنه ۸۸ اعلام می‌کند که اعضا نظام سلامت با الهام از شهدای گرانقدر بهداشت و درمان، همچنان در راه متعالی علم آموزی و خدمت رسانی به نیازمندان و بیماران، مسیر پُرشتاب تعالی و حرکت به سوی تمدن سازی نوین اسلامی را طی خواهد کرد.

۸ /۹/ ۹۵

سازمان بسیج جامعه پزشکی

ارسال نظرات