خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور گسترده اقشار مختلف شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۷۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور گسترده مردم شهرستان شاهرود در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم،ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار، تیپ 158 شهید کشاورزیان و جانشین نیروی انتظامی و مسئولین ادارات و ارگان های مختلف شهرستان و اقشار مختلف مردم بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان حضور داشتند یاد و خاطره این روز گرامی داشته شد.

در این مراسم کلیپ هایی از سخنان رهبر انقلاب در باب فتنه و بصیرت و حماسه نه دی و اتفاقات هشت ماه دفاع مقدس ملت ایران به نمایش در آمد و مداح اهل البیت علی اکبر نظری به شعر خوانی در وصف بصیرت و حماسه نه دی ملت ایران پرداخت.

سر دادن شعارهایی چون(زنده و جاوید بماند قیام؛ بر نه دی ماه دورود و سلام- در راه اسلام و خداباوری؛شد نه دی حماسه دیگری- با همت و غیرت ملت ما،حماسه شد حضور امت ما-مردم راه خدا می روند،فتنه گران رو به فنا می روند- رهبر ما مظهر عدل و داد است؛منادی وحدت و اتحاد است.) از دیگر برنامه های این مراسم ولایی است.

در حاشیه این برنامه نمایشگاه تصاویر راهپیمایی مردم شاهرود که از 7 دی ماه برگزار شده بود به نمایش در آمد و ایستگاه صلواتی پخش آش رشته به همت گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود در ورودی مراسم برپا شده بود.

از حاشیه های جالب این مراسم انتقال مراسم سخنرانی دکتر نقوی حسینی به علت ازدحام بسیار جمعیت از مسجد به حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود و حضور مسئولین دولتی و نظامی و انتظامی و ادارات و ارگان های شهرستان از ابتدا تا انتهای مراسم بود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها