به مناسبت سالروز حماسه 9 دی همایش بصیرت افزایی به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسقلی نژاد و همکاری کانون فرهنگی وهنری امام علی (ع) در مسجد جامع بیله سوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۸۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در همایش بصیرت افزایی به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در تشریح کامل این حماسه 9 دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت عنوان کرد و اظهار داشت: شکست کودتای مخملیین که توطعه آمریکا و استکبار جهانی بود به برکت حضور مردم و رهبری هوشمندانه انقلاب اتفاق افتاد.

وی گفت: حماسه نهم دی ماه روز فراموش نشدنی و نقطه عطفی در انقلاب بود که همچون 22 بهمن درتاریخ ماندگار ماند.

وی که در جمع بسیجیان سخن می گفت با بیان اینکه حقیقت بسیج حقیقت انقلاب اسلامی است، وظیفه ذاتی بسیج را مبارزه با باطل و جهل عنوان کرد و افزود: پیام 9 دی هم همین مبارزه با نفاق و جهل بود.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به توصیه موکد مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی گری و بصیرت و مبارزه با استکبار گفت: باید روی نقاط ضعف و قوت خود بیشتر کار کنیم تا پیروز میدان باشیم در غیر این صورت دشمن پیروز نهایی خواهد بود.

حجت الاسلام قیاسی تاکید کرد: به جای اینکه فرد یا اشخاصی را برای خود دشمن بسازیم باید روی معیارهای دشمن و مصادیق دشمنان اسلام از جمله جهل مطالعه و روی ان کار کینم.

وی گفت: در فتنه ها اگر ایمان ضعیف باشد براحتی دشمن اثر خود را خواهد گذاشت، بنابرین باید هر سخنی را که برای اولین بار می شنویم به دقت بررسی کرده و به راحتی ان را قبول نکنیم.

به گزارش صبح مغان این همایش به مناسبت سالروز حماسه 9 دی به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید عباسقلی نژاد و همکاری کانون فرهنگی وهنری امام علی (ع) مسجد جامع بیله سوار برگزار شد.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
۲۲:۳۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۵
سخنرانى اقاى قىاسى درمورد 9دى بسىارخوب بود