امام جمعه پارس آباد:

دست هایی هست که می خواهند ملت ایران را ضعیف نشان دهند

امام جمعه پارس آباد گفت: در کشور دست هایی هست که می خواهند ملت ایران را ضعیف نشان دهند اما به حول و قوه الهی این اهداف آنها نقشه برآب می شود.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۸۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه پارس آباد در این مراسم با اشاره به حماسه مردم پارس آباد در هشتم دی سال 88 گفت: سال 88 در چنین روزی مردم همیشه در صحنه پارس آباد مغان با درک موقعیت حساس و شناخت درست از زمان یک روز زودتر از سایر شهرهای کشور در هشتم دی ماه به خیابانها آمدند و دسیسه های حرمت شکنان عاشورا و سردمداران فتنه را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه مردم پارس آباد مغان در تمامی صحنه ها حضوری پرشور داشته و این را در هشتم و نهم دی 88 به عینه ثابت کرده، افزود: در حماسه ماندگار هشتم دی برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم پارس آباد مغان ثبت و ضبط شد تا برای همیشه تاریخ گواهی دهد که در این شهرستان ولایی جریان نفاق و فتنه جایگاهی نخواهند داشت.

امام جمعه پارس آباد افزود: حماسه نهم دی آزمونی دوباره برای مردم ایران بود که خدا را شکر ملت ایران از آن موفق بیرون آمدند و با بصیرت و حماسه ای که در نهم دی ماه سال 88 خلق کردند، توطئه دشمنان و فتنه گران را در هم پیچیدند.

رشادی ادامه داد: در فتنه سال 88 هدف دشمن از بین بردن وحدت و تقابل قرار دادن مردم در مقابل انقلاب و رهبری بود، اما مردم در 9 دی ثابت کردند که پایبند به نظام و انقلاب هستند و لحظه ای دست از این آرمان انقلابی برنخواهند داشت.

وی برهم زدن اتحاد و وحدت و ایجاد اغتشاش توسط برخی جریانات خاص و احزاب در جامعه را توطئه اخیر دشمنان داخلی و خارجی در کشور دانست و گفت: دست هایی هست که می خواهند ملت ایران را ضعیف نشان دهند ولی به حول و قوه الهی و در راس آن با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نخواهند توانست به این اهداف شوم خود برسند.

امام جمعه پارس آباد، فرهنگ جهاد، شهادت، خودباوری و وحدت را چهار شاخصه اصلی ملت ایران برشمرد و گفت: در هیچ کشوری مثل کشور ایران، پیوندی بین ملت و دولت وجود ندارد چرا که امروز ولایت فقیه بزرگترین مولفه کشور ماست و تاریخ گواه این ادعاست.

رشادی با اشاره به دسیسه‌های دشمن تصریح کرد: ما باید بیش از قبل متوجه ولایت فقیه باشیم زیرا دشمن الان روی ولایت‌فقیه انگشت گذاشته است اما تا الان در این عرصه موفق نبوده ولی این طور نیست که در این زمینه توفیق‌هایی نداشته باشد زیرا دشمنان درصددند تا جایگاه ولایت فقیه را تخریب و به آن آسیب بزنند و با تبلیغ‌هایی که ضد ولی فقیه و کار کردن روی ذهن جوانان در دانشگاهها و مدارس به کار می‌برند انجام می‌دهند و ما نیز اگر در این زمینه دقت نکنیم دشمن می‌تواند در پیشبرد روند کار خود موثر باشد و کشور با چالش بزرگی مواجه شود.

وی با بیان اینکه دشمن امروز برای سلب اعتماد جوانان این مرز و بوم، برنامه ریزی و حساب ویژه ای باز کرده، خاطرنشان کرد: جوانان به عنوان سرمایه های مهم و ارزشمند کشور بایستی مورد حمایت جدی تر متولیان امر و مسئولان اجرایی قرار گیرند.

از حاشیه های این مراسم که به نام روز شهرستان پارس آباد نیز نامگذاری شده، عدم حضور فرماندار، معاون فرماندار و بخشداران تابعه شهرستان پارس آباد بود که جای آنها در این مراسم احساس می شد!

گفتنی است، این مراسم در راستای این برگزار شد، که مردم و مسئولان شهرستان مرزی پارس آباد در محکومیت حرمت‌شکنی فتنه‌گران در روز عاشورا و اهانت به ساحت مقدس ولایت فقیه، ارزش‌های اسلامی و انقلابی توسط اغتشاشگران در 8 دی 1388 و یک روز زودتر از سایر شهرهای کشور به خیابان ها آمده و با حمایت از ولایت فقیه، علیه فتنه گران راهپیمایی کرده بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار