همزمان با هفته بصیرت، بسیجیان حوزه امام حسین(علیه السلام ) با امام جمعه گندمان از توابع شهرستان بروجن دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۹۹۸۸۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته بصیرت و روز میثاق امت با ولایت، فرماندهان و جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسین (علیه السلام)گندمان با حجت الاسلام خسروی امام جمعه این بخش دیدار کردند.

امام جمعه گندمان در این دیدار صمیمانه، اهداف بزرگداشت سالروز حماسه 9دی و هفته بصیرت را تبیین کرد.

حجت الاسلام خسروی، ضمن تاکید بر اهمیت بصیرت افزایی عموم مردم گفت: بسیجیان، عموم مردم و مسئولین دست در دست هم دهند و تعامل آنها با امام جمعه بیشتر باشد، تا از این طریق منویات مقام عظمای ولایت را بیشتر و بهتر در جامعه منعکس نمایند.

وی، در بخشی از سخنان خود به اهمیت فضای مجازی و رسانه ها و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود: ما باید فضا و بستر را آماده نماییم که دغدغه ها منتقل شود. در زمان کنونی جامعه ما با توجه به وجود بستر اینترنت و گوشی های هوشمند در منازل و کم رنگ شدن رسانه های مکتوب، لازمه این است که در این عرصه اقدامات جدی صورت گیرد و هزینه های توزیع و نشر رسانه های مکتوب را کم و بجای آن در زمینه روشنگری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از آن استفاده نماییم.

در پایان این دیدار مقرر گردید با هماهنگی وکمک امام جمعه بخش،حوزه مقاومت وبسیجیان و مسئولین شهری برنامه های هفته بصیرت به صورت های نشست های روشنگری، تبلیغات شهری و مسجدی، با کیفیت بالا در بخش گندمان برگزار گردد.

در آغاز این دیدار، علی اصغر کاظمی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام گندمان به تشریح برنامه های گرامیداشت هفته بصیرت در این حوزه پرداخت.

ارسال نظرات