بیانیه فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد به مناسبت یوم الله 9 دی

کوتاهی در بزرگداشت حماسه 9 دی خواست دشمن است

امروز کمرنگ جلوه دادن حماسه عظیم 9 دی که به فرموده حضرت آقا یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب شد ،خواست و مطلوب دشمنان انقلاب و دشمنان خداست .
کد خبر: ۸۷۹۹۸۹۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،بیانیه  سرگرد پاسدار مصطفی ترابی فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد به مناسبت یوم ا... 9 دی به شرح زیر می باشد:

کوتاهی در بزرگداشت حماسه 9 دی خواست دشمن است

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه عظیم 9 دی که تجلی پیروزی اراده الهی بر نقشه های شوم جریان استکبار خارجی و جریان قدرت طلب داخلی در براندازی نظام جمهوری اسلامی است و در واقع جلوه ی دیگری از نصرت الهی برای مردمان بصیر و ولایتمدار و انقلابی ایران و رهروان راستین راه هدایت الهی شد که در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی نمایان گردیده است.

در 9 دی 88 کاسه صبر و تحمل و گذشت ملت هوشمند ایران در مقابل 8 ماه حرمت شکنی،ساختار شکنی،قانون شکنی،هجوم به ارزش های انقلاب اسلامی و ارکان مبارک این نظام توسط جریان فریب خورده و فتنه گر داخلی که پیاده نظام طراحی های استکبار جهانی و اتاق فکرهای آمریکایی و انگلیسی و سلطنت طلب شده بودند ، لبریز شد و غیرت حسینی ملت مظلوم و مقتدر ایران در مقابل اوج این بی حرمتی ها به ساحت مقدس اهل بیت علیه السلام و مخصوصا عاشورای حسینی و آرمان های انقلاب اسلامی که به فرموده حضرت امام (ره)برگرفته از نهضت عاشورا است به خروش درآمد و بساط فتنه و فتنه گری خواص بی بصیرت و قدرت طلب برچیده شد.

قطعا فتنه 88 هیچ گاه از ذهن مردم انقلابی پاک نخواهد شد همانگونه که فتنه هایی همچون جمل و ... فراموش نشده است .امروز کمرنگ جلوه دادن حماسه عظیم 9 دی که به فرموده حضرت آقا یوم الله دیگری در تاریخ انقلاب شد ،خواست و مطلوب دشمنان انقلاب و دشمنان خداست و هرکس در هر مسئولیت و عرصه ای که هست باید با بزرگداشت این حماسه عظیم در مقابل این خواست دشمن بایستد وگرنه سستی در این امر مهم،حرکت در جهت خواست دشمن خواهد شد که طبق وعده های الهی عقوبت سختی به دنبال خواهد داشت.

بی تردید مردم بصیر و انقلابی شهرستان اشتهارد نیز همچون سایر نقاط کشور با حضور پرشور خود در مراسمات بزرگداشت یوم ا... 9 دی بویژه مراسم متمرکز شهرستان در روز پنجشنبه (9 دی) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهدا حماسه دیگری خواهند آفرید و موجب یاس و نا امیدی دشمنان انقلاب و خوشحالی و امید دوستان و دلسوزان انقلاب در سرتاسر جهان شده و میثاقی دوباره با مترقی ترین اصل قانون اساسی یعنی ولایت فقیه خواهند داشت.

سرگرد پاسدار مصطفی ترابی

فرمانده ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد

95/10/08 

خبرنگار:صدری

ارسال نظرات
پر بیننده ها