خبرهای داغ:
جانشین تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان:

حماسه9 دی ماه برخاسته از نهضت عاشورا است

جانشین تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان گفت: حماسه 9دی ماه برخاسته از نهضت عاشورا است و نشان دهنده هویت حسینی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۰۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
مجید ایمانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درسمنان ضمن گرامیداشت روز نهم دی اظهار داشت: نهم دی،سالروز پیمان با ولایت فقیه و روز تثبیت اقتدار و شکوه و عظمت انقلاب اسلامی است؛ این روز بزرگ نمایش اقتدار و استحکام نظام اسلامی بود تا معاندان داخلی و خارجی بفهمند که کشور ایران به پشتوانه ی مردم با اقتداری مضاعف پیش می رود.

جانشین تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ی سمنان اظهار کرد: حضور گسترده ی مردم در روز دفاع از حریم ولایت موجب شد تا این روز با عنوان بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شود؛ خروش میلیونی ملت ایران در 9دی ثابت کرد که این نظام از دو پشتوانه ی اصلی مردم و ولایت فقیه بهره مند است و هیچگاه این دو پشتوانه متزلزل نخواهند شد

وی ادامه داد: ملت متحد ایران در روز 9دی در سایه ی بصیرت و آگاهی، دوست و دشمن را شناختند و با حضور تاریخی خود در صحنه روح تازه ای به جان انقلاب دمیدند.

ایمانیان تصریح کرد: این حادثه در تاریخ ملت ایران ماندنی است و شبیه حوادثی از جنس انقلاب است که باید گرامی داشته شود تا در گذر روزگار هر ساله ابعاد جدیدی از این حماسه بزرگ را نمایان سازد؛ روز 9دی روزی است که ملت ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند راه را گم نمی کنند و دست از حمایت ولی خود بر نمیدارند.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که سالروز حماسه 9 دی ماه برخاسته از نهضت عاشورا است؛ این روز بزرگ روزی است که ملت ایران یکبار دیگر هویت حسینی خود را نشان دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها