سرهنگ قدرت الله رازینی گفت: مردم ما در روز نهم دیماه پاسخی قاطع به فتنه‌گران دادند واین روز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۱۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ قدرت الله رازینی فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) محمد شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  اظهار داشت: پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، عده‌ای فریب‌خورده و سرسپرده غرب به طمع افتاده و به بهانه نتایج انتخابات به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انتقام گرفتن از مردم و ولایت بودند.

فتنه گران سرسپرده دولت های غربی و مستکبران خارجی بودند

وی افزود: این افراد که به واقع سرسپرده دولت های غربی و مستکبران خارجی بودند با اغتشاش مدتی در کشور آشوب های به پا کردند و در این میان مردم بی گناه ایران اسلامی متحمل آسیب های زیادی شدند.

سرهنگ رازینی در ادامه تاکید کرد: در آن دوران پر از اغتشاش و آشوب افرادی بودند که با دلسوزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش های بیشماری را انجام دادند.

فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) محمد شهر در ادامه گفت: رهبر انقلاب برای بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار تلاش کردند و در مقابل فریب خوردگان صبوری کردند.

رازینی سپس گفت: مردم در 9 دی سال 88 با آمدن به خیابان ها و پیروی از دستورات ولی فقیه به فتنه گران آموختند که برای بقای نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند بود و حضور مردم در حماسه 9 دی سال 88 به دنیا نشان داد که مردم ما هرگز اجازه جسارت و فتنه‌گری را به احدی نخواهد داد و اگر افراد از مسیر ولایت و انقلاب خارج شوند، با آنها قاطعانه برخورد خواهند کرد.

سرهنگ قدرت الله رازینیدر انتها گفت: مردم ما در روز  نهم دیماه در دفاع از ولایت وارد میدان شده و پاسخی قاطع به فتنه‌گران داده و به طور قطع این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود.

خبرنگار:حمید سید آبادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها