خبرهای داغ:
به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت صادر شد
درکمال تعجب می بینیم امروز برخی از مسئولان نظام نه تنها از فتنه گران اعلام برائت نکرده؛ بلکه خواستار رفع حصر حرمت شکنان عزای حسینی و مسببان فتنه اند، فتنه گرانی که به مصداق آیه شریفه «الفتنه اکبر من القتل» مرتکب جنایات عظیمی شدند
کد خبر: ۸۷۹۹۹۱۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سازمان بسیج دانش آموزی استان به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی بیانیه ای به شرح ذیل صادر کردند:
بسم الله القاصم الجبارین
بیانیه دعوت نهم دی بسیج دانش آموزی استان قزوین

با اهدای درود و تحیات به ارواح طیبه مدافعین حریم ولایت که در هر عصر و زمانی در حمایت از ولایت پرچم دار مبارزه با فتنه ای شدند که قرآن آن را اشد من القتل می داند. ما دانش آموزان بسیجی استان قزوین همچون عمار در حمایت از ولایت و در اقتدا به مولایمان اباعبدالله الحسین (ع)، مجاهدانه تلاش نموده و دست کسانی که بخواهند دستان علی زمان ما را با طناب ببندند به حول و قوه الهی از بازو قطع خواهیم کرد.

و بدانید که نسل جوان امروز بیدار تر از گذشته، در حراست از سنگر انقلاب که پدران ما در دفاع از کیان آن رشادت ها نموده اند، ایستاده است و اجازه نخواهد داد انقلاب به دست نامحرمان بیفتد. امروز همه ما ضمن تحلیل و رصد دقیق اوضاع کشور و دشمن خبیث، آمریکای جنایتکار و نطفه های حرام زاده آن در منطقه همچون شجره خبیثه و رژیم منحوس صهیونیستی و آل سعود و برخی دوستداران منش کدخدا مآبانه آمریکا چشمان بصیر این انقلاب خواهیم بود.

درکمال تعجب می بینیم امروز برخی از مسئولان نظام نه تنها از فتنه گران اعلام برائت نکرده؛ بلکه خواستار رفع حصر حرمت شکنان عزای حسینی و مسببان فتنه اند، فتنه گرانی که به مصداق آیه شریفه «الفتنه اکبر من القتل» مرتکب جنایات عظیمی شدند؛ که روش برخورد با آن را قرآن کریم در آیه 39 سوره انفال این طور مشخص می کند که «وقاتلوهم حتی لاتکون فتنه» (وبا آنان کارزار کنید تازمانی که دیگر فتنه ای نباشد).

امروز ما جوانان برآمده از نسل انقلاب اسلامی، قاطعانه در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی موضع صریح خود را درقبال فتنه اعلام کرده و از مسئولان آموزش وپرورش و سایر نهاد های استان انتظار داریم؛ تا آن ها نیز صریحا درباره این خط قرمز نظام و حاکمیت اسلامی اعلام برائت نمایند و گرنه به حکم آیه «وَ اتَّقُوا فِتْنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَمُوا مِنْكُمْ خَاصَّةً» [انفال/25]؛ بپرهیزید از فتنه ‌ای که تنها دامن ستمکاران شمارا نمی گیرد (بلکه همه رافرا خواهد گرفت زیرا که سکوت کردند) باید خود رابرای عقاب و کیفر سخت خداوند متعال آماده کنند.

انتصاب برخی فعالان فتنه 88 در مناصب دولتی و حتی در سطح وزارت، ناقض روح اعتدال گرایی دولت محترم است که حضرت امام خامنه ای نیز فرمودند "من به اصول گرایی واصلاح طلبی کاری ندارم لکن به فتنه حساسم".

انتظار داریم دولت محترم در آخرین سال خود ضمن عذر خواهی از محضر ملت ایران و خانواده شهدای فتنه 88 از به کارگیری این افراد در نهاد حاکمیتی انقلاب خودداری بفرمایند.

یکی از علل زیاده خواهی ایادی استکبار در طول تاریخ، موضع نشان ندادن صریح امت هاست و قرآن هم وعده داده "تا امتی خود را تغییر ندهد سرنوشت او تغییر نمی کند".

ملت بزرگ ایران با بصیرتی شگرف در 9 دی 88 اعجابی آفریدند که جهان را مبهوت عظمت خویش کردند و روز تجدید میثاق امت با ولایت را در صفحه تقویم این ملت ثبت کردند.

ما دانش آموزان بسیجی از آحاد مردم غیور، ولایتمدار و شهید پرور استان قزوین دعوت می کنیم تا امسال نیز با حضور در حماسه عظیم 9 دی به دشمنان نشان دهیم که همچون کوهی استوار پشت ولایت، همچون صدیقه شهیده، مادرمان حضرت زهرا (س) ایستاده ایم.
رحمت خدا بر شما و همه شهیدان راه انقلاب
والسلام علی من التبع الهدی
بسیج دانش آموزی استان قزوین
ارسال نظرات
پر بیننده ها