خبرهای داغ:
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد

هم‌افزایی نیروهای انقلابی زیر چتر «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»/ «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» نقطه روشنی برای اتحاد بیشتر

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مؤسسان‌ «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، استفاده از ظرفیت‌ها و هم‌افزایی نیروهای انقلابی در راستای محقق شدن آرمان‌های انقلاب را از جمله اهداف راه‌اندازی این جبهه اعلام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۵۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
هم‌افزایی نیروهای انقلابی زیر چتر «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»/ «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» نقطه روشنی برای اتحاد بیشتر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمیدرضا ترقی با اشاره به تأسیس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» توسط تعدادی از عناصر انقلابی کشور اظهار کرد: بر اساس اظهارات مؤسسان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی»، هدف از راه‌اندازی این جبهه سیاسی ایجاد ظرفیتی جدید برای جریان نیروهای انقلابی و مبارزه با فقر، فساد، تبعیض و همچنین دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بخشی از نیروهای انقلابی ایران هنوز به هیچ یک از جبهه‌های اصولگرایان نپیوسته‌اند، اضافه کرد: مؤسسان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» جذب، ساماندهی و استفاده از ظرفیت‌های آن دسته از نیروهای انقلابی جامعه که در هیچ یک از تشکل‌های انقلابی قرار نگرفته‌اند، در راستای محقق شدن آرمان‌های انقلاب اسلامی را یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی این جبهه اعلام کرده‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، جلب اعتماد مردم توسط «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» را لازمه موفقیت آنان در عرصه‌های مختلف از جمله جذب نیرو و عرصه اجرایی دانست و گفت: هر جریان جدید برای جذب افراد به سمت خود و انجام فعالیت در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و ... نیازمند جلب اعتماد مردم است که این امر با تبیین مواضع و نحوه سیاستگذاری خود درباره برآورده ساختن مطالبات مردم، مبانی فکری و ارائه راهکارهای اساسی و عقلانی برای حل مشکلات کشور محقق می‌شود.

ترقی افزود: هر جریان برای اینکه نیروهای انقلابی بیشتری را پوشش دهد، باید در شوراهای مرکزی خود از افرادی استفاده کند که نماینده تفکرات ناب انقلابی باشند؛ اگر ترکیب‌ شوراهای اصلی خوب صورت بگیرد تأثیر مهمی بر نفوذ این جریان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اعلام آمادگی برای حل مشکلات مستلزم رسیدن به مقام‌های اجرایی در کشور است، عنوان کرد: «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» برای بهبود وضعیت کشور در ابعاد گوناگون، در درجه نخست باید بتوانند به مسؤولیت‌های اجرایی کشور دست‌ یابد؛ اگر بتوانند در عرصه رقابت‌های انتخاباتی پیروز شوند، قدرت را به دست گیرند و به مناصب اجرایی برسند،‌ آن‌گاه اگر حل مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت‌های موجود را به منصه ظهور برسانند می توان درباره توانایی یا عدم توانایی آنان در زمینه حل مشکلات مردم قضاوت کرد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی راه‌اندازی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» را نقطه روشنی برای نمود اتحاد بیشتر در جامعه دانست و بیان کرد: این جریان، تا حدی از دو قطبی شدن فضای جامعه جلوگیری خواهد کرد.

ترقی استقبال از ظرفیت‌های جدید ‌در عرصه رقابت‌های سیاسی کشور را لازم دانست و گفت: ظرفیت‌های جدید سیاسی وقتی بتوانند در زمینه هم‌افزایی جریان‌ نیروهای انقلاب و افزایش نیرو به جبهه انقلاب اسلامی مؤثر واقع شوند، به یقین در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مفید خواهند بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار