کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار بسیج، تصریح کرد: فتنه گران شعار تقلب را پیش گرفتند تا بتوانند به مقاصد خود برسند.
کد خبر: ۸۷۹۹۹۵۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مجتبی مرادی گفت: فتنه 88 از سال ها قبل توسط غرب برنامه ریزی شده بود به طوری که افرادی از جمله مک کین و هابر ماس و... به ایران آمده بودند و کلاس آموزشی برگزار کرده بودند و به این فکر بودند که یک مدل از انقلاب های رنگی را در ایران اجرا کنند و در این فکر و خیال واهی بودند که ایران هم مثل کشورهایی از جمله گرجستان است که بتوانند با این روش دگرگون کنند و وارد صحنه جدید کنند.

این کارشناس مسایل سیاسی، ادامه داد: فتنه گران شعار تقلب را پیش گرفتند تا بتوانند همچون کشورهای دیگر به مقاصد خود یعنی ابطال و تکرار انتخابات برسند و اگر این اهداف را نداشتتند می توانستند از راه درست استدلال کرده و از مراجع قانونی پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: در هر حال دشمنان که در پی براندازی نرم جمهوی اسلامی ایران و به خیال خام خود از بین بردن انقلاب بودند، با توجه به بیدار و آگاه بودن مردم و روشنگری های امام خامنه ای(مدظله العالی)، به هدف خود نرسیدند و مردم ما در روز 9 دی 88 ثابت کردند که پای انقلاب، رهبری و خون شهدا می مانند و تا آخرین توان از اعتقادات خود حمایت می کنند تا یک وجب از خاک خود را به دشمن نسپارند.

مرادی، در پایان اظهار داشت: حادثه 9 دی کمتر از روز قدس ، 22 بهمن و ... نیست و به خودی خود انقلابی دیگر بود، که مردم دوباره با رهبری معظم انقلاب و خون شهدا تجدید پیمان کردند و به دشمن نشان دادند که مردمی بصیر و آگاه هستند و همیشه در صحنه حاضرند.

ارسال نظرات