پس از آماده‌سازی مکان جدید از سوی شهرداری زنجان، افراد و فروشندگان تحت نظارت کامل و با مدیریت و ساماندهی مناسب در محل جدید استقرار خواهند یافت.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۱۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان در پنجمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت، ایمنی و امنیت غذایی استان که بصورت مشترک با ستاد استانی مبارزه با بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان تشکیل شده بود، عدم وجود مشکلات جدی در خصوص ابتلا به بیماری‌های مزمن و فوق حاد در استان زنجان را حاصل تلاش و جدیت مدیران حوزه سلامت و سایر بخش‌ها دانست و ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، خواستار همراهی بیشتر مدیران و مردم در این زمینه شد.

سید بیوک موسوی با اشاره به آماده سازی محل جدید فروش پرندگان از سوی شهرداری زنجان حداکثر طی دو ماه آینده، تاکید نمود: پس از آماده‌سازی مکان جدید از سوی شهرداری زنجان، افراد و فروشندگان تحت نظارت کامل و با مدیریت و ساماندهی مناسب در محل جدید استقرار خواهند یافت.

وي اظهار داشت: با توجه به احتمال شیوع بیماری‌های طیور و پرندگان بوسیله خودروهای آلوده، باید با همکاری نیروی انتظامی تردد وسایل نقلیه به دامداری‌ها و مرغداری‌ها با جدیت بیشتری کنترل و نظارت شود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان به ضرورت همکاری صدا و سیمای مرکز استان با متولیان حوزه بهداشت و سلامت در کنار استفاده از ظرفیت مطبوعات و رسانه‌های استان، گستردگی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را از دیگر فرصت‌های قابل استفاده برای آگاهی بخشی و آموزش به عموم مردم دانست.

ارسال نظرات