رحیم زاده در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی سنندج

پیام حماسه 9 دی ضربه ناپذیری نظام و انقلاب بود/9 دی حرکت عظیم و ماندگار مردمی

فرمانده سپاه شهرستان سنندج پیام 9 دی ماه را آمادگی برای تمام گزینه های دشمنان عنوان کرد و افزود: حماسه 9 دی نشانگر این مسئله است که ضربه به نظام و انقلاب امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۱۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سید عیسی رحیم زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج در مراسم اجتماع مردمی حماسه 9 دی سنندج اظهار داشت: روز 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

 

وی گفت: حماسه 9 دی ماه خط بطلانی بر جریان ریشه دار سران فتنه با محوریت بصیرت داخلی است.

 

رحیم زاده عنوان کرد: ظلم به نظام ، شورش علیه جمهوریت اسلامیت، عبور از قانون، هم سویی با دشمنان و میدان دادن به عناصر و جریان های مخالف با نظام از عواقب فتنه وحماسه 9 دی، تشریح جایگاه رهبری در حراست از اصول و خطوط کلی و آشکارسازی فتنه بود.

 

وی اظهار کرد: حماسه 9 دی حاصل عنایات خداوند متعال،رهنمودهای مقام معظم رهبری و نقش بی بدیل مردم بصیر در خنثی سازی نقشه های شوم و چندین ساله دشمنان نظام و فریب خورده های داخلی فتنه بود.

 
فرمانده سپاه شهرستان سنندج گفت: 9 دی حادثه کوچکی نیست بلکه حرکت عظیم و ماندگار مردمی همانند روزهای اول انقلاب است. 
 
 
 
 


 

وی پیام حماسه 9 دی را این مسئله عنوان کرد که ضربه به نظام و انقلاب امکان پذیر نیست همچنان که ایستادگی ملت در طول 38 سال انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله تحمیلی آن را نشان داد.

 

سرهنگ رحیم زاده خاطر نشان کرد: حماسه خود جوش مردمی نمایش بلوغ سیاسی، اجتماعی ،استقلال خواهی، تجلی اقتدار ملی و سیاسی، ولایت مداری شاخص نظم بین حق و باطل تمام مردم بود که با حضور گسترده خود توطئه دشمنان را خنثی کردند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: مردم ایران اسلامی همواره به استقلال کشور و دخالت بیگانگان حساس بوده و هرگاه که بیگانگان در امور کشور مداخله کردند واکنش نشان داده اند.

 

وی پیام 9 دی ماه را آمادگی برای تمام گزینه های دشمنان انقلاب اسلامی در همه زمینه ها عنوان کرد.

 

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی سنندج امسال با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران،بازاریان و اصناف، پیشکسوتان،مسئولین ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون و ماموستایان و بسیجیان در سالن آزادی سنندج برگزار شد.

 

ارسال نظرات