خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه در حماسه ۹ دی یک‌صدا آرمان‌خواه بودند گفت: بزرگترین دستاورد ۹ دی ناامیدی دشمنان بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۱۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
بزرگترین دستاورد ۹ دی ناامیدی دشمنان بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی با اشاره به اهمیت حماسه 9 دی اظهار داشت: همه‌کسانی که وفاداری خودشان را به ارزش‌هایی همچون عاشورای امام حسین(ع) و دستاوردهای عاشورا را همانند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بیان داشتند به یک معنا بسیجی بودند.

وی با بیان اینکه 9 دی یک حماسه ملی به شمار می‌رود افزود: 9 دی یک حماسه ملی و روز به نمایش گذاشتن غیرت یک ملت است و روز تجلی غیرت یک ملت بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه 9 دی پیامی بزرگ برای جهانیان بود خاطرنشان کرد: پیام 9 دی خروش و حرکت غیرتمندانه، شجاعانه و آگاهانه ملت بزرگ ایران بود که ملت را پای ارزش‌های دینی خودشان نگاه داشت و ثابت کرد این اصول و ارزش را با هیچ‌کس معامله نخواهد کرد.

استاد سطح عالی حوزه با اشاره به اینکه همه باید از شر شیطان به خدا پناه ببریم بیان کرد: فقط اولیا الهی هستند که در همه شرایط می‌توانند از گناه مصون باشند این خطر حرکت عقب‌گرد و پشت به اصول و ارزش‌ها کردن همواره در کمین است، از این‌ رو باید از شر شیطان، هوای نفس و لجاجت به خداوند پناه ببریم.

وی با اشاره به اینکه مردم قم وفاداری خود را ثابت کرده‌اند اظهار داشت: مردم قم باروحیه انقلابی و صلابت ایمانی که دارند با حضور درصحنه وفای خودشان را به دین، مکتب و انقلاب نشان دادند.

عضو جامعه مدرسین قم بیان کرد: ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها شاهد چنین حرکت‌هایی بودیم، حرکت‌های عظیم مردمی همیشه حامی انقلاب و ولایت بوده است ولی این حرکت با توجه به جو آن زمان عالی بود.
ارسال نظرات