در مواجهه با مشکلات مردم مسلمان منطقه، نمی توانیم براحتی از کنار این مظلومان عبور کنیم و با دست مردم می توان بسیاری از مشکلات را تسهیل نمود.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۲۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصار المهدی زنجان بر ضرورت استفاده از کمک‌های مردمی در رفع نیازهای آوارگان و مردم مظلوم سوریه تاکید نمود و گفت: استفاده از کمک‌های مردمی در رفع نیازهای آوارگان و مردم مظلوم سوریه ضروري است و در مواجهه با مشکلات مردم مسلمان منطقه، نمی توانیم براحتی از کنار این مظلومان عبور کنیم.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه رزمندگان سپاه اسلام و جبهه مقاومت در سوریه بر عزت و عظمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در منطقه افزوده‌اند، افزود: با کمک به مردم مظلوم و آوارگان بی دفاع سوریه، می توانیم در اجر معنوی و اَخروی رزمندگان سپاه اسلام سهیم باشیم.

وی به قرار گرفتن مردم بی دفاع و مظلوم سوریه در شرایط دشوار آب و هوایی و سرما اشاره نمود و اظهار داشت: این مردم بی دفاع هم در شرایط جوی نامساعدی قرار دارند و هم با شرایط جنگی سختی در منطقه مواجه هستند و این درحالی است که بسیاری از این مردم عزیزان و سرپرستان خانواده خود را نیز از دست داده اند.

فرمانده سپاه استان زنجان کمک به آوارگان سوری را یکی از مراحل آزمون الهی دانست و یادآور شد: مردم سوریه اکنون نزدیک به 5 سال است که در شرایط دشوار جنگی در مقابل هجوم و بمباران بی امان دشمنان، در جبهه مقاومت، ایستادگی کرده و در این راه خسارت‌های فراوانی را متحمل شده اند.

ارسال نظرات