فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد گفت: نمایش اقتدار، استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی در نزد دوستان و دشمنان از جمله دستاوردهای مهم حضور مردم در9 دی 88 است.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۲۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج درخصوص حماسه عظیم 9 دی سال 88گفت: مردم انقلاب اسلامی در 9 دی سال 88 با حرکتی برخاسته از بصیرت،وقت شناسی و دشمن شناسی سیلی محکمی به صورت استکبار و تمامی معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند.

وی افزود: 9 دی،مردم غیرتمند و ولایی سراسر ایران اسلامی ضمن درک عمیق جایگاه ولایت فقیه با اتکا به خداوند و حضور یکپارچه و منسجم در خیابان ها حماسه ی عظیم دیگری در تاریخ بلند و سرافراز کتاب  مبارزات انقلاب اسلامی خلق کردند.

فرمانده سپاه خرم آباد ضمن اشاره به اردوکشی های خیابانی بعد از انتخابات که با طرح و نقشه دشمنان جلو می رفت،بیان داشت: مردم با بصیرت ما می دانستند که عنوان تقلب در انتخابات بهانه بوده وآن ها قانون اساسی،اصل ولایت فقیه و نظام اسلامی ایران را هدف قرار داده اند.

وی با بیان این که دشمنان در فتنه 88 تمامی ابزارهای رسانه ای را به خط کرده بودند گفت: تردید در مردمی بودن انقلاب از طریق فعال کردن رسانه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی،تردید در اصل ولایت فقیه و کارآمد بودن نظام، تردید در کارآمدی اسلام، بیان و تحمیل مبانی موضوعاتی همچون سکولاریسم را از جمله پروژه های جنگ نرم دشمن در طی دهه های اخیرعنوان کرد.

سرهنگ بازگیر بیان کرد: 9دی 88 روز مقابله با استکبار،روز اتحاد و هم بستگی مردم، روز پشتیبانی از ولایت، اصول و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد نمایش اقتدار، استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی در نزد دوستان و دشمنان را از جمله دستاوردهای مهم حضور مردم در این روزعنوان کرد.

سرهنگ بازگیر با اشاره به بخشی از بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) در رابطه با حماسه 9 دی که فرمودند: "حماسه تاريخي9 دي نمايشگاه غيرت ملي ايرانيان در دفاع از نظام اسلامي بود" اظهار داشت: امروز نیز ملت ایران برای پیشبرد کشور و نظام اسلامی و هم چنین پاسخ دهی لازم و محکم به زیاده‌خواهی‌ها و بدعهدی‌های آمریکایی‌ها در نقض برجام و حمایت از جبهه مقاومت اسلامی درمنطقه به این غیرت و  اتحاد ملی نیاز دارد.
ارسال نظرات