خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان ؛

هدف از شعار تقلب در فتنه 88 استحاله انقلاب بود/9 دی روز بصیرت و آگاهی است

فرمانده سپاه گرگان گفت :عده ای در فتنه88 با سردادن شعار تقلب بدنبال استحاله انقلاب بودند.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۳۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان در یوم الله 9 دی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت : 9 دی برخاسته از بصیرت و آگاهی مردم است و گرامیداشت این روز اردوگاه دشمن را به هم می ریزد.
وی درادامه افزود : دشمن با خیال باطل خود در فتنه 88 با سردادن شعار تقلب توسط عده ای بدنبال استحاله انقلاب اسلامی بود اما به لطف خداوند و حضور ولی فقیه و آگاهی بخشی ایشان به مردم حماسه 9 دی رقم خورد و چشم امیددشمن کور شد.
فرمانده سپاه گرگان همچنین با بیان اینکه اگر این بصیرت و آگاهی ادامه پیدا نکند ممکن است در عده ای در گرداب حوادث دچار لغزش بشوند خاطر نشان کرد : حوادث سال 88 به ما نشان داد که وقتی فضا غبار آلود بشود تصمیم گیری برای عده ای مشکل خواهد شد البته این عده از افراد هنوز هم بعضا فتنه را قبول ندارند و حتی در میدان حاضر نمی شوند و از انقلاب و رهبری دفاع هم نمی کنند .
مهاجر خاطر نشان کرد :در فتنه 88 عده ای عروسک خیمه شب بازی منافقین و استکبار جهانی بودند و دشمن با نقشه وارد میدان شده بود و دلار و دینار سعودی را پای کار آورده بود تا به اصطلاح خودشان کار انقلاب اسلامی یکسره کنند و عده ای هم بر این آتش افروختند اما خدا آنها را رسوا کرد و نقشه آنها با حضور حماسی مردم نقش برآب شد.
وی در پایان گفت : دشمن دست از دسیسه های خود بر نمی دارد و هر روز به دنبال نقشه ای جدید برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما در مقابل باید بدانیم تا مادامی که مردم در کنار رهبری هستند هیچ گزندی به این انقلاب نخواهد رسید.

# 9 دی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار