رییس دادگاه انقلاب تهران گفت:اگرامروز سران فتنه محاکمه شوند کمترین حکمشان اعدام است چرا که برای این انقلاب وکشور امن خون های زیادی داده شده این انقلاب به سادکی بوجود نیامده که هرکس از راه برسد و با دشمن دست به یکی کند وفتنه بسازد.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۳۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ حجت الاسلام موسی عضنفر آبادی صبح امروز در جمع مردم نرماشیر در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: این انقلاب بالطف خداوند ومردم به بار نشسته،اگردرداخل حفظ نشود درجهان هم حفظ نخواهدشد.

رئیس دادگاه انقلاب تهران ادامه داد: فتنه۸۸ فتنه سنگینی بود وفتنه ازقبل ازانتخابات کلیدخورده بودوانتخابات رابستری برای فتنه انتخاب کرده بودند.

وی با بیان اینکه اگردرانتخابات موسوی هم پیروز می شد فتنه سنگین تر می شد،افزود:امروز منافقان کوردل برندشان همان پارچه سبزاست که به عنوان نمادضدانقلاب درخارج ازکشور انتخاب کردندوبعضی از فتنه گران به سران کشور آمریکا  اسرار میکردند که تحریمهای ایران را تمدیدو بیشترکنند.

حجت الاسلام غضنفرآبادی در ادامه به حکم فتنه گران اشاره و عنوان کرد:اگرامروز سران فتنه محاکمه شوند کمترین حکمشان اعدام است چرا که برای این انقلاب وکشور امن خون های زیادی داده شده این انقلاب به سادکی بوجود نیامده که هرکس از راه برسد و با دشمن دست به یکی کند وفتنه بسازد.

رئیس دادگاه انقلاب تهران با بیان اینکه دشمنان ایران رشد وپیشرفت کشور ما را نمی خواهند،افزود:برجامی که مسئولین ما فکرمیکردند آمریکا خوبی مردم ایران رامیخواهدولی اینطور نشد واگرمسئولین ما به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل میکردند این اتفاقات رخ نمیداد.

عضنفرآبادی تاکید کرد: امروز وظیفه ما این است که فرمایش مقام معظم رهبری بر زمین نماند و هرجامعه ای که فرمان ولی امرش برزمین بماندخیر نمی بیند.

وی افزود:اگرکسی خلاف معنویات امام واین انقلاب عمل کرد نبایدبه ان اعتمادکرد.

حجت الاسلام غضنفرآبادی خاطر نشان کرد:مسئولین خادم مردم هستند و بایدتلاش کنند طعم شیرین این انقلاب را به مردم بچشانند،مردم ایران همیشه پای نظام و انقلابشان بوده و هستند وعزت واقتدارخودشون را درکنار ولایت می بینند.
ارسال نظرات