فرمانده سپاه کوهبنان:

برخی جریان های سیاسی بستری بودند برای ایجادفتنه/محور تمام وابستگی مردم به نظام ولایت است

سرهنگ عباس ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوهبنان به مناسبت ۹دی ماه و روز بصیرت گفت : جریان استکبار و جریان کفر همواره در صدد براندازی اسلام است؛
کد خبر: ۸۸۰۰۰۴۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ سرهنگ عباس ایزدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوهبنان به مناسبت ۹دی ماه و روز بصیرت گفت : جریان استکبار و جریان کفر همواره در صدد براندازی اسلام است؛ اینکه امروز می‌بینیم آن‌ها در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند به این دلیل بوده که نظام جمهوری اسلامی ایران خط مقدم جبهه اسلام است.

وی در تشریح  این صحبت خود افزود : در مقابل  جبهه ایست که  جریان کفر را در فلسطین به وسیله اسرائیل تشکیل دادند و اسلام و مسلمانان را سرکوب کرده و کشتار به راه انداختند و  امروز در برابر ایران قرار دارد، ولی ایران قوی‌تر از آن است بنابراین  با چهره تزویر وارد شدند.

ایزدی تصریح کرد :سرکوب نظام جمهوری اسلامی ، دفاع از فلسطین وقیام سید الشهدا(ع) از جمله مسائلی که جبهه کفر بر  سرکوبی آن اسراردارند و این مسئله از همان ابتدا جزو اهداف اولیه آن‌ها قرار داشت ولی زمانی که در سال ۸۸ بستر را آماده دیدند تا این جا هم پیش رفتند و اگر بیش از این هم بستر را آماده می‌دیدند قطعا کشتار روحانیت و نیروهای حزب‌اللهی را راه می‌انداختند.

وی تاکید کرد : برخی جریان‌های سیاسی بودند که به خاطر فرصت‌یابی و قدرت‌یابی در داخل کشور بستری برای فتنه شده و راه را باز کردند.

فرمانده بسیج کوهبنان ضمن بیان این مطلب که ساکتین فتنه عناصر زاویه‌دار با ولایت هستند بیان داشت : در جریان فتنه حضرت آقا بسیار محکم مقابل فتنه ایستادند بنابراین اگر کسی در رکاب رهبری قرار نگرفت زاویه با رهبری پیدا کرده است؛ کسی که در جریان فتنه گوشه‌ای نشسته باشد و ساکت بماند هم با رهبری فاصله گرفته است.

وی تشریح کرد : محور تمام وابستگی مردم به نظام ولایت است و در واقع خاکریز فتنه ۸۸ را حضرت آقا فتح کردند و مردم لشگر و سپاه مقام معظم رهبری بودند که اگر این رهبری و تدبیر نبود قطعا فتنه ۸۸ بیشتر از این‌ها پیش می‌رفت و کل جریان نظام را جمع کرده بود، بنابراین رهبری و فرماندهی با آقا بود و مردم هم پای ولایت ایستادند.

سرهنگ ایزدی گفت : علی‌رغم اینکه بسیاری قصد دارند بگویند ۹ دی یک حادثه بود که اتفاق افتاد و مردم تظاهرات و راهپیمایی به راه انداختند باید بگوییم که خیر ۹ دی تنها همین تظاهرات نبود بلکه یک آیینه بود که جریانی را به نمایش گذاشت و این جریان، نهادینه ثابت در کشور است.

وی با هشدار نسبت به فتنه های پیچیده پیش روی ملت ایران خاطر نشان کرد : ملت عزیز ما باید بسیار هشیار باشند و بسیجیان عزیز نیز به دقت حوادث را رصد کنند، چرا که فتنه هایی که در پیش روی ماست، پیچیده تر است و بدانیم فتنه  های آخرالزمان  بسیار به حقیقت شبیه اند و پیچیدگی آن حتی با فتنه عمیق ۸۸ هم قابل قیاس نیست.

ایزدی ضمن درخواست حضور مردم بصیر دربرنامه های نهم دی ماه امسال پایان داد :۹ دی ثابت کرد مسئله ولایت در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قائمه اصلی است که محور تمام وابستگی مردم به نظام ولایت است و اگر ولایت نباشد کل نظام از مردم منفک می‌شود، به خاطر ولایت مردم به نظام وابسته هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار