عضو شورای شهر تهران:

جنگ بین حق و باطل ادامه دارد

مجتبی شاکری در جمع کارکنان ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سرِّ تکرار وقایع تاریخی، غفلت بشری است.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۵۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ عضو شورای شهر تهران در جمع کارکنان ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حسینیه آیت الله بهاءالدینی باگرامیداشت هفته بصیرت و سالروز حماسه 9دی؛ دلیل بسیاری از مشکلات را در فراموشکاری انسان ها دانست و انجام واجبات یومیه مانند نماز بصورت 5نوبت در شبانه روز را نیز دلیلی بر این غفلت و یادآوری برای بشرعنوان کرد.

مجتبی شاکری، سرِّ تکرار وقایع تاریخی را در غفلت بشری دانست و افزود: در جامعه،‌چهار عنصر مکتب، رهبری، کارگزاران و مردم باید با هم باشند و کار کنند، اگر یکی نباشد، در کارها اشکال بوجود می آید.

وی،‌ادامه داد: در بحث مکتب، نمی شود با تفکر سکولاری یک انسانی مؤمن بشود؛ چرا آمریکا می گوید اسلام امام نباشد؟ولی اسلام عربستانی باشد؛ زیرا مکتب امام مهم است. از این مکتب شعارهای بزرگ بیرون می آید. از دل مکتب امام یک مقاومت عمومی درمی آید.

شاکری، خاطرنشان کرد: از مکتب سکولار، نه غزه و نه لبنان بیرون می آید. او به فکر خودش باشد ماهم به فکر خودمان منطق این مکتب است.

عضو شورای شهر تهران، تصریح کرد: با نه گفتن به غزه و لبنان،‌تمام حیثیت خودمان را از دست می دهیم. ما پیرو مکتب امام هستیم. هرکسی را که نقد می کنیم، با مکتب امام قیاس می کنیم.

وی، تصریح کرد: فتنه 88 خیلی برای کشور و نظام ما هزینه ایجاد کرد. یک حضور 85درصدی و حضور 40میلیونی مردم در پای صندوق های رأی، فرصت بی نظیری بود که به یک تهدید بزرگ تبدیل کردند. کار به جایی رسید که بسیاری از سفارت خانه های غرب میدان دار اردوکشی خیابانی شدند.

شاکری، گفت: امروز هم نوعی اعتماد به غرب در مجریان وجود دارد. برخی می گفتند ما به یمن و سوریه چکار داریم؟، به نوعی نه غزه و نه لبنان را مطرح می کردند؛ قلب رآکتور اراک را پر از سیمان کردیم؛ اما آنها به ما چه دادند؟، مگر مقام معظم رهبری نفرمودند مرحله به مرحله پیش بروید. این افتخار نیست که ما همه مراحل را انجام دهیم و طرف مقابل به ریش ما بخندد.

ناطق این جلسه، تأکید کرد: باید بیدار شویم، تصور نکنیم انقلاب شد، پیروز شدیم و ما وظیفه ای نداریم. باید بدانیم جنگ بین حق و باطل ادامه دارد؛ اگر غفلت کنیم ممکن است مردم در محاسباتشان دچار اشتباه شوند.

وی، افزود: وضعیتی که داریم بسیار حساس است؛ نباید بگذاریم مکتب ناب امام عزیز با چیز دیگری عوض شود. حرف ولی فقیه بالاترین است و نباید چیز دیگری جایگزین آن شود.

ارسال نظرات