خبرهای داغ:
حجت الاسلام بابا محمدی :کسانی که ادعای انقلابی گری داشتند در فتنه 88 سکوت کردند.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۵۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ حجت الاسلام بابا محمدی امام جمعه شهر سرخنکلاته در مراسم 9 دی که در مسجد جامع این شهر برگزار شد اظهار داشت :9 در خاطره مردم ایران ماندنی است و با به صحنه آمدن خود در این روز به یاوه گویی های دشمنان کینه توز خاتمه دادند.
وی درادامه به معانی مختلف فتنه در روایات و آیات قران مجید اشاره کرد و گفت : فتنه به معنای امتحان  و آزمایش ، هرج و مرج و فضای غبار آلود تعبیر شده است که در این اوضاع انسان نمی تواند مرز بین حق و باطل را تشخیص بدهد.
حجت الاسلام بابا محمدی ادامه داد : در شرایطی که فتنه رخ می دهد روایت است که انسان سکوت اختیار کند اما این سکوت تا زمانی است که مرز حق و باطل شناخته نشده باشد اما وقتی این مرز بندی مشخص شد باید به صحنه بیاید و از جریان حق به دفاع بپردازد.
امام جمعه سرخنکلاته همچنین بیان کرد :بعضی از افراد در فتنه 88 سکوت کردند و همچنان براین سکوت خود ادامه داده اند و کلمه فتنه را ابا دارند که به زبان بیاورند و در گوشی به همدیگر می گویند که 9 دی را قبول ندارند.
وی تصریح کرد : بعضی ها ادعای انقلابی گری دارند و داعیه حمایت از ولایت دارند اما در مراسمات 9 دی حضور پیدا نمی کنند.
بابامحمدی با بیان اینکه همه ایادی استکبار اذعان کردند که صحنه گردان فتنه 88 بودند خاطر نشان کرد :دلارهای سعودی و امریکایی به صحنه آورده شد  اما عده ای عروسک خیمه شب بازی بودند و کف و سوت می زدند.
سخنران مراسم 9 دی شهر سرخنکلاته در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراحل فتنه 88 ابراز داشت : سردادن شعار تقلب ، حمایت از کاندیدایی که جریان نظام را به نفع استکبار تغییر بدهد و همچنین مظلوم نمایی و خرابکاری در سطحی گسترده از مراحل اصلی فتنه 88 بود.
وی گفت :سران فتنه اعتراف به اشتباه و مصاحبه نکردند و عده ای هم مدافع اینها شدند و اشک تمساح برایشان ریختند که اینها را از حصر آزاد کنید که البته بدبخت از سران فتنه همین افراد هستند.
حجت الاسلام بابامحمدی در پایان اذغان داشت :باید بصیرت را دائما به روز بشود و آمادگی برای شناخت برای همه لحظات وجود داشته باشد.
# 9 دی
ارسال نظرات
پر بیننده ها