خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهبندان گفت: دشمن با شکست خوردن در جبهه های مختلف بدنبال براندازی نظام با استفاده از شیوه های نرم بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۵۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه جریان قدرت طلب و هنجارشکن داخلی با بهره گیری از مدل انقلاب های رنگی در مسیر اجرای نقشه نظام سلطه قرار گرفت افزود آنچه در فتنه88 مورد هجمه قرار گرفت اصول موحده انقلاب یعنی مردم، مکتب و رهبری بود که متاسفانه با سوء استفاده از شعارهای انقلاب در پی انحراف در اصول انقلاب بودند.

وی خاطر نشان کرد این طراحی پیچیده و فراگیر دشمنان بوسیله پیاده نظام و عوامل داخلی در فضای عمومی جامعه اجرایی گردید و نتیجه آن سلب آزادی و امنیت مردم در طول 8 ماه بود.

حجت الاسلام مرادی اظهار داشت بحمدالله و با عنایات امام زمان(عج) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حضور مردم در نهم دی ماه بعنوان تجلی میثاق امت با ولایت تمام ترفندها و نقشه های دشمن را نقش برآب کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نهبندان خاطر نشان کرد در واقع حضور گسترده مردم در نهم دی گوهری است که تمام انبیاء و اولیای الهی نبود آنرا یعنی نبود امتی ولایت مدار که در مسیر نظام ولایی هزینه پرداخت کنند را بعنوان عامل شکست انقلاب ها و نهضت های خود قلمداد می کردند.

مرادی افزود نهم دی نشان داد مردم در ادعای خود مبنی بر پیروی از رهبری صادق اند و در این مسیر هر هزینه ای را پرداخت می کنند.

وی گفت نهم دی یعنی اینکه باری دیگر حسین ها باید به میدان بروند تا دین،انقلاب و ارزشها بماند

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد کسانی که شعور ،امنیت و آزادی چنین مردمی را نادیده گرفتند باید مورد محاکمه قرار گیرند و به هیچ وجه در قبال آن ها نباید اغماض صورت گیرد چراکه مطالبه مردم اینست که فتنه گران دیگر صلاحدید برگشت به مناسب گدشته و خدمت به مردم را ندارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها