استاد دانشگاه امام حسین (ع):

افرادی که به دنبال سهم خواهی از انقلاب هستند با دو پلو صحبت کردن بر آتش فتنه می افزایند

استاد دانشگاه امام حسین (ع) بیان داشت: بعضی ها که از ابتدا دنبال سهم خواهی از انقلاب بودند الآن با دو پهلو صحبت کردن بر آتش فتنه می افزایند اما بدانند که چشم های تیز بین مردم باز است.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۵۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید هاشم موسوی در مراسم نهم دی  در مسجد امام رضا(ع) سرخس به تشریح معانی فتنه پرداخت و در این رابطه گفت: فتنه به معنای سوزاندن است و عرب در مواقع ذوب طلا از این اصطلاح استفاده می کند و همچنین فتنه جایی غبار آلود است که حق و باطل تشخیص داده نمی شود،
 
وی افزود: فتنه تدریجی ایجاد می شود و رویش فتنه 88 بعد از انقلاب صورت گرفت و ایجاد احزاب مختلف بعد از پیروزی انقلاب نشان از آن بود.
 
موسوی در ادامه گفت: بعضی ها که از ابتدا دنبال سهم خواهی از انقلاب بودند الآن با دو پهلو صحبت کردن بر آتش فتنه ها می افزایند اما بدانند که چشم های تیز بین مردم باز است.
 
این هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: یکی از معانی فتنه ایجاد اضطراب است اگر اعتقادات دینی مردم مورد شک و شبهه قرار بگیرد اینجاست که اضطراب ایجاد می شود و مردم دچار فتنه می شوند.
 
وی ابراز داشت: حضرت علی (ع) فتنه را به گردباد تشبیه کرده است و ما این معانی را از ائمه (ع) فرا گرفته ایم. اگر مردم بدون تعقل و تدبر به ولایت مداری و دینداری بپردازدند با اندک شبه ای دچار فتنه می شوند .
 
موسوی بیان داشت: عوامل فتنه کسانی هستند که ضعف اخلاقی و اعتقادی و دینی و اقتصادی دارند.
 
وی در پایان گفت: رمز پیروزی اسلام دو بال مردم آگاه به نیت دشمن و رهبری شایسته و هوشیار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار