خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نوفرستی با بیان اینکه واژه ضد انقلاب، واژه مناسبی برای فتنه گران است، گفت: حماسه نه دی تجلی بصیرت و ولایت مداری مردم بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۶۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبیی، حجت‌الاسلام و المسلمین نوفرستی در مراسم 9 دی شهر اسدیه با بیان اینکه در سال 88 معجزه دیگری در تاریخ اسلامی رخ داد، گفت: نه دی تجلی ایمان و اعتقادات مردم متدین و مومن و روحیه انقلابی و ولایی است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با نگاه به اسناد مشاهده می‌کنیم که سران فتنه حداقل 15 تا 20 سال سابقه دارند و زمینه‌ساز فتنه 88 بوده‌اند، تصریح کرد: استکبار برای انحراف در اصل نظام زمینه سازی کرده بود که توسط مردم یک فتنه را به راه بیاندازند که هوشیاری رهبری و مردم موجب شد تا نقشه های دشمنان نقش بر آب شود.
 
وی با بیان اینکه واژه ضد انقلاب، واژه مناسبی برای فتنه گران است، گفت: آن ها حکومت اسلامی و ولایت فقیه را قبول نداشتند.
 
وی در ادامه از کتب درسی در خصوص عدم روشنگری در خصوص جنایات آمریکا انتقاد کرد و گفت: امروز دین زدایی و عفت زدایی یکی از برنامه های دشمن است که باید هوشیار باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: امروز دو جریان در جهان اسلام و کشور وجود دارد که یکی اراده وحدت و دیگری اراده تفرقه بین مسلمین و احزاب و گروه ها است.
 
وی اضافه کرد: منشا و ایجاد اراده تفرقه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
 
نوفرستی با بیان اینکه فتنه‌گران به بهانه انتخابات با پشتوانه‌ و همراهی غرب به ویژه صهیونیست‌ها قصد فروپاشی نظام اسلامی را داشتند، گفت: برخی ها مسئله تقلب را برای اولین بار در کشور به راه انداختند که مقام معظم رهبری این موصوع را هشدار دادند و افرادی که هوشیار بودند خط خودشان را از فتنه گران جدا کردند.
 
وی ادامه داد: در حماسه 9 دی حداقل برای چند سال نظام اسلامی به واسطه حضور مردم بیمه شد.
 
وی با بیان اینکه فتنه سال 88 دشمن را امیدوار کرد که می توانند در کشور نفوذ کنند، گفت: ما در فتنه 88 سیلی خوردیم.
 
وی گفت مسئله مذاکره بعد از فتنه 88 پر رنگ تر شد که به تعبیر رهبری ما آمریکا را از درب بیرون کردیم اما عده ای سعی دارند او را از پنجره وارد کنند.
 
وی با بیان اینکه تحریم ها مربوط به این دولت و دولت قبل نیست، گفت: مذاکره در عرف سیاسی به معنای معامله است.
وی گفت: تحریم ها در سطح جهان از فتنه 88 رقم خورد و دشمن فشار اقتصادی را از فتنه 88 به راه انداخت.
نوفرستی اضافه کرد: عده ای که حرف از امام و ولایت می زنند در فتنه 88 دچار لغزش شدند و در مقابل رهبری شعار می دادند.
 
وی اذعان داشت: در سال 88 سفارتخانه های بسیاری از کشور ها مرکز جاسوسی بود و باور قلبی و ایمان و بصیرت مردم نه دی را رقم زد.
نوفرستی افزود: 9 دی پیوند مردم با شهداست و امروز هر چه داریم از شهداست.
 
وی اضافه کرد: شهدا به بزرگداشت و یادواره احتیاجی ندارند چرا که به هدفشان که همان لقاالله بود رسیدند و  ما هستیم که به یادواره های شهدا نیازمندیم.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفتک جریان برجام یک سند شد که امریکایی ها هرگز عقب نشینی نمی کنند و دشمن یک صدا در مقابل نظام اسلامی با تمام توان خود ایستاده است.
 
وی خاطر نشان کرد: نه دی روز اعلام بیزاری از فتنه گران و دشمنان اسلام است و راه نجات از فتنه ها؛ بصیرت و پیروی از ولایت است.
 
نوفرستی اضافه کرد: اگر خواص جبهه حق به موقع اقدام کنند، می‌توانند مردم را با ارزش‌های اسلامی همراه کنند.
وی در پایان گفت: انقلاب ما صادر شده و پیروزی مسلمانان در لبنان، فلسطین و حلب از صدور انقلاب ایران اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها