مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حماسه ۹ دی فتح الفتوح جنگ نرم از ابتدای انقلاب تاکنون و روز محاکمه ملت ایران از سرانه فتنه و خط پایانی بر این جریان بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۰۸۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار علیرضا افشار مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی سنندج اظهار داشت: امروز 9 دیماه روزی است که ملت ایران در امتحان الهی سربلند و پیروز شد و این امتحان الهی در شرایطی بود که دشمن همه توان خود را برای فریب افکار عمومی به میدان آورد.

 

وی گفت: جنگ نرم و فتنه بسیار دشوارتر از جنگ سخت است، چرا که در جنگ سخت دشمن و خودی مشخص است و رزمندگان دچار گمراهی نمی شوند ولی در جریان فتنه ممکن است جای سینه دشمن سینه دوست مورد هدف قرار داده شود و این به دلیل شرایط غبارآلودی جریان فتنه است.

 

وی بیان داشت: ماهیت جنگ نرم، شایعات، دروغ پردازی و فریبکاری از طریق ماهواره، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است و حوادث خود ساختگی را صحنه آرایی و به حساب نظام و انقلاب می گذارند.

 

افشار یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که امریکای جنایتکار منافع خود را در منطقه و کشورمان از دست داد حرکت جنگ نرم را آغاز کرد.

 

امریکا راس تمام فتنه 88 بود

 

وی با بیان اینکه دشمنان در جنگ نرم حوادثی ساختگی خلق می کنند،اذعان داشت پس مردم چگونه باید بفهمند که جریان فتنه و نفاق کدام است آیا وظیفه و رسالت نخبگان جامعه نیست که در فتنه 88 با وجود آگاهی از اصل موضوع و شناخت فتنه و دشمن باز هم ساکت بودند و دم نزدند و با سکوت خود جریان فتنه را همراهی کردند.

 

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بالاترین خطر برای ملت شخصیت های انقلابی بود که اکنون شخصیتشان دچار مشکل شده است و به نفع دشمن سخن می گویند اینها فتنه را پیچیده کردند فتنه ای که محصول سالها تلاش دشمن بود.

 

وی با بیان اینکه فتنه 88 یک اتفاق ساماندهی و مدیریت شده از قبل بود و تقلب در انتخابات فقط یک اسم رمز بود عنوان کرد: فتنه و نفاق هم چون کوه یخی است که تنها بخش کوچکی از آن پیداست و باید افراد فهیم و صاحب نظر و خالص انقلاب عمارگونه در صحنه جنگ نرم حاضر شده و از انقلاب و نظام دفاع کنند.

 

جریان های ساخته دست استکبار فتنه جهان اسلام

 

سردار افشار خاطر نشان کرد: امروز فتنه بزرگتری توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان اسلام اتفاق افتاده است فتنه ای که توسط جریان های ساخته شده دست انها همچون تکفیرها میان ملتهای مسلمان منازعه ایجاد کرده و آنان را به جان هم می اندازند.

 

وی افزود: خوشبختانه اینبار نیز دست دشمنان اسلام و مسلمین رو شد و همه جهان اسلام علیه افراد فتنه گر افراد مزدور امریکا همه در صف واحد قرار دارند.

 

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح حماسه ۹ دی را فتح الفتوح جنگ نرم از ابتدای انقلاب تاکنون در ایران ذکر کرد و گفت: ۹ دی محاکمه ملی ایران از سرانه فتنه و خط پایانی بر این جریان بود.

 

ارسال نظرات